ხელოვნება
№
|
თემის დასახელება
|
სთ. რა-ბა
|
ჩატარების დრო
|
გაკვეთილის
მიზანი
|
შედეგი
|
1
|
ზაფხულის შთაბეჭდილებები
|
1
|
15.09
|
მოსწ.მიერ წინა წელს შეძენილი ცოდნის რეფლექსია. ხელოვნ. ნიმუშებზე მსჯელობის,ბუნებაზე და გარემოზე დაკვირვების
შედეგების ნამუშევარში
გადმოცემის,საპრეზენტაციო
უნარ-ჩვევების განვითარება
|
ს.გ. II.3, ს.გ.II.6,
ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7,
ს.გ. II.8, ს.გ. II.8,
ს.გ. II.8, ს.გ.II.13 ს.გ. II.13
|
2
|
ხაზების სამყარო
|
1
|
16.09
|
მოსწ.
ცოდნის გააქტიურება
სხვადასხვა
სახეობის ხაზებზე. ბუნებასა და გარემოზე დაკვირვება.
სხვადასხვა
ტიპის პრაქტიკულ ნამუშევარში
გამოყენების
განვითარება
|
ს.გ.
II.2, ს.გ. II.6, ს.გ. II.7, ს.გ. II.7, ს.გ. II.9
|
3
|
რა არის გრაფიკა
|
1
|
22.09
|
გრაფიკის
ცნების გაცნობა, სხვადასხვა
ტიპის ხაზით,განწყობილების
გადმოცემის,ბუნების მოვლენებზე
დაკვირვების
და მიღებული შთაბეჭ.ნამუშევარში
გადმოცემის
უნარ-ჩვ. განვითარება
|
ს.გ.II.1,
ს.გ.II.4, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.8, ს.გ.II.8, ს.გ.II.11, ს.გ.II.11,
ს.გ.II.13
|
4
|
ხაზი და განწყობილება
|
1
|
23.09
|
სხვადასხვა
ტიპის განწყობილების
გადმოცემის,
ბუნების მოვლენებზე
დაკვირვებისა
და მიღებული შთაბეჭდილებების ნამუშევარში
გადმოცემის
უნარ-ჩვ. განვითარება
|
ს.გ.II.1,
ს.გ.II.3, ს.გ.II.4, ს.გ.II.6, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.9, ს.გ.II.11,
ს.გ.II.13.
|
5
|
ფორმა და კონტური
|
1
|
29.09
|
კონტურის
ხაზით საგნის ფორმის გადმოცემის,მეხსიერებით
ხატვის,აპლიკაციის
ხერხით ნატურმორტის
შექმნის უნარ-ჩვევების განვითარება
|
ს.გ.II.2,
ს.გ.II.3, ს.გ.II.3, ს.გ.II.6, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.11, ს.გ.II.12.
|
6
|
შევამკოთ საგანი
|
1
|
30.09
|
ორნამენტის
ძირითადი მახასიათებლების
გაცნობიერების,დეკორატიული
მოტივების შერჩევა-გამოყენების
საკომუნიკაციო უნარების განვითარება
|
ს.გ.II.1,
ს.გ.II.6, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.9, ს.გ.II.11.
|
7
|
რა არის ფერწერა
|
1
|
06.10
|
მოსწ.
სახვითი ხელოვნების
ერთ-ერთი დარგის -ფერწერის გაცნობა,სურათით აღძრულ შთაბეჭდილებებზე
საუბრის ,პრაქტიკული
და საკომუნიკაციო
უნარ-ჩვევების განვითარება
|
ს.გ.II.1,
ს.გ.II.5, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.8, ს.გ.II.8, ს.გ.II.11, ს.გ.II.12, ს.გ.II.12
|
8
|
თბილი ფერები
|
1
|
07.10
|
თბილი
ფერებით გადმოცემული
განწყობილების
აღქმისა და მათი საშუალებით
საკუთარი ჩანაფიქრის
განხორციელების
უნარს,დაკვირვებულობის,
არგუმენტირებული
მსჯელობის განვითარება
|
ს.გ.II.1,
ს.გ.II.3, ს.გ.II.5, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.8, ს.გ.II.11, ს.გ.II.13.
|
9
|
ცივი ფერები
|
1
|
13.10
|
მოსწ.ცივი ფერების გაცნობა,მათი საშუალებით
სათანადო განწყობილების
გადმოცემის,პრაქტ.უნარ-ჩვევების განვითარება
|
ს.გ.II.1,
ს.გ.II.4, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.8, ს.გ.II.8, ს.გ.II.11.
|
10
|
რა არის ჟანრი
|
1
|
20.10
|
მოსწ.
მხატვრული ჟანრის ცნების გაცნობა, მათთვის ცნობილ ჟანრებზე ცოდნის განმტკიცება,სხვადასხვა
ჟანრის ნამუშევრებზე
მსჯელობის,შეძენილი ცოდნის პრაქტიკაში
გამოყენების
უნარ-ჩვევების განვითარება
|
ს.გ. II.5
ს.გ. II.5
ს.გ. II.6
ს.გ. II.7
ს.გ. II.7
ს.გ. II.11
ს.გ. II.12
|
11
|
მთავარი ნახატზე
|
1
|
21.10
|
სურათზე
მთავარი,აზრობრივად
და კომპოზიციურად
მნიშვნ. გამოსახულების
აღნიშვნისა
და შეძენილი ცოდნის საკუთარ ნამუშევარში
გამოყენების
უნარის განვითარება
|
ს.გ.II.1,
ს.გ.II.4, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.8, ს.გ.II.8, ს.გ.II.11.
|
12
|
რა ვიცით, რა შეგვიძლია
|
1
|
27.10
|
მოსწავლის
მიერ ათვისებული
ცოდნის,პრაქტიკული
და საკომუნიკაციო
უნარების ხარისხის შემოწმება
|
ს.გ.II.1,
ს.გ.II.2, ს.გ.II.5, ს.გ.II.6, ს.გ.II.7, ს.გ.II.8, ს.გ.II.10, ს.გ.II.11, ს.გ.II.12,
ს.გ.II.12
|
13
|
დღე და ღამე
|
1
|
28.10
|
გარემოსა
და ბუნებრივ მოვლენებზე
დაკვირვების შედეგებზე მჯელობისა და საკუთარ ნამუშევარში
გამოყენების
,საპრეზენტაციო
უნარის ,შეფასებისა
და თვითშეფასების
უნარების განვითარება
|
ს.გ.II.1,
ს.გ.II.3, ს.გ.II.4, ს.გ.II.5, ს.გ.II.6, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.8, ს.გ.II.8,
ს.გ.II.12, ს.გ.II.12,
|
14
|
სოფელი შემოდგომაზე
|
1
|
03.11
|
გარემოსა
და ბუნებრივ მოვლენებზე
დაკვირვების
შედეგად მიღებულ შთაბეჭდილებებზე
მსჯელობა
|
ს.გ.II.2,
ს.გ.II.3, ს.გ.II.3, ს.გ.II.5, ს.გ.II.5, ს.გ.II.5, ს.გ.II.6, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7,
ს.გ.II.13
|
15
|
,,ფოთლები, ფოთლები...“
|
1
|
04.11
|
გარემოზე
დაკვირვების
შედეგებზე წელიწადის კონკრეტული დროის თავისებურებებზე.სურათით აღძრულ
შთაბეჭდილებებზე
მსჯელობის,საკუთარი ჩანაფიქრის
განსახორციელებლად
საჭირო მასალისა და ხერხის შერჩევისა და დამოყენების
უნარ-ჩვევების განვითარება
|
ს.გ.II.1,
ს.გ.II.2, ს.გ.II.4, ს.გ.II.5, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.8, ს.გ.II.8, ს.გ.II.8,
ს.გ.II.11, ს.გ.II.13
|
16
|
ვხატავთ პორტრეტს!
|
2
|
10.11
11.11
|
პორტრეტის
ნიმუშზე მსჯელობის ,მარტივი ნიმუშის შექმნის დაკვირვებულობის,პრაქტ. და საკომუნიკაციო
უნარ-ჩვევების განვითარება
|
ს.გ.II.1,
ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.8, ს.გ.II.8, ს.გ.II.11, ს.გ.II.13.
|
17
|
რას გვიამბობენ სურათები
|
1
|
17.11
|
ნაწარმოების
შინაარსზე მსჯელობის სიუჟეტური ნამუშევრის
შექმნის, შეფასებისა
და თვითშეფასების
უნარ-ჩვევების განვითარება
|
ს.გ.II.1,
ს.გ.II.1, ს.გ.II.3, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.8, ს.გ.II.8, ს.გ.II.8, ს.გ.II.8,
ს.გ.II.9, ს.გ.II.13, ს.გ.II.13
|
18
|
ჩემი ეზო
|
1
|
18.11
|
გარემოზე
დაკვირვება,შედეგებზე მსჯელობა,მიღებული შთაბეჭდილების
განსხვავებული
მასალითა და ხერხით გადმოცემის,პლასტელინის
ძერწვისას მრავალფეროვანი
დეტალების ასახვის ჩვევების საძერწი მასალისადმი შემოქმედებითი მიდგომის უნარ-ჩვევების განვითარება
|
ს.გ.II.2,
ს.გ.II.5, ს.გ.II.6, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.8, ს.გ.II.8,.
|
19
|
,,ვაშენებთ“ ქალაქს
|
2
|
24.11
25.11
|
გარემოზე
დაკვირვების
შედეგების ნამუშევარში
ასახვის,აპლიკაციის,ხერხის შემოქმედებითად
გამოყენების
გეომეტრიული
ფორმით გამოსახულებების
შექმნის,საპრეზენტაციო
უნარ-ჩვევების გამოყენება
|
ს.გ.II.2,
ს.გ.II.5, ს.გ.II.6, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.8.
|
20
|
ზამთრი
|
2
|
01.12
02.12
|
ბუნებაზე
დაკვირვება,შედეგებზე მსჯელობისა
და ნამუშევრის
გადმოცემის
პრაქტ. და საკომუნიკაციო
უნარების განვითარება
|
ს.გ.II.2,
ს.გ.II.2, ს.გ.II.5, ს.გ.II.6, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.8.
|
21
|
მისალოცი ბარათი
|
2
|
08.12
09.12
|
სხვადასხვა
ბუნებრივი და ხელოვნური მასალის საშუალებით
აპლიკაციის
შექმნის,დასმული ამოცანის შემოქმედებითად
გადაჭრის,ნამუშევრის
წარდგინების
უნარ-ჩვევების განვითარება
|
ს.გ.II.2,
ს.გ.II.2, ს.გ.II.5, ს.გ.II.6, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.8.
|
22
|
შობა
|
1
|
15.12
|
ჩანაფიქრის
შემოქმედებითად
განხორციელების,პლასტელინით
მუშაობის,პრაქტ.უნარ-ჩვევების განვითარება
|
ს.გ.II.2,
ს.გ.II.5, ს.გ.II.6, ს.გ.II.7, ს.გ.II.8, ს.გ.II.8
|
23
|
საახალწლო გირლანდები
|
2
|
16.12
22.12
|
ხელოვნური
მასალის გამოყენებით
მარტივი კონსტრუქციის
შექმნის,საკომუნიკაციო
უნარების განვითარება
|
ს.გ.II.2,
ს.გ.II.5, ს.გ.II.6, ს.გ.II.7, ს.გ.II.8.
|
24
|
რა ვიცით, რა შეგვიძლია
|
2
|
23.12
29.12
|
მოსწავლის
მიერ სასწავლო მასალის ათვისების ხარისხისა და შეძენილი უნარ-ჩვევების შემოწმება
|
ს.გ.II.6,
ს.გ.II.6, ს.გ.II.6, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.8, ს.გ.II.10.
|
25
|
ნახატებიანი წიგნი
|
1
|
20.01
|
ნაცნობი
ნაწარმოების
შინაარსზე მსჯელობის,პერსონაჟებისადმი
საკუთარი დამოკიდებულების
გამოხატვის,პრაქტ.საქმიანობისას
შემოქმედობითობის
გამოვლენის
,ამხანაგების
ნამუშევრებზე
აზრის გამოთქმის უნარ-ჩვევების განვითარება
|
ს.გ.II.1,
ს.გ.II.4, ს.გ.II.6, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.8, ს.გ.II.12, ს.გ.II.13.
|
26
|
,,ბოროტსა სძლია კეთილმან...“
|
1
|
26.01
|
ნაცნობი
ნაწარმოების
შინაარსზე მსჯელობის,პერსონაჟებისადმი
საკუთარი დამოკიდებულების
გამოხატვის,პრაქტ.საქმიანობისას
შემოქმედობითობის
გამოვლენის,
ამხანაგების
ნამუშევრებზე
აზრის გამოთქმის უნარ-ჩვევების განვითარება
|
ს.გ.II.1,
ს.გ.II.4, ს.გ.II.6, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.8, ს.გ.II.12, ს.გ.II.13.
|
27
|
ჩვენი წიგნი
|
2
|
27.01
02.02
|
ილუსტრირებულ
წიგნებზე მსჯელობის, შეძენილი ცოდნის პრაქტიკული
რეალიზების,
შემოქმედებითობის
ჩვევების განვითარება
|
ს.გ.II.2,
ს.გ.II.5, ს.გ.II.5, ს.გ.II.6, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7
|
28
|
წიგნის სანიშნე
|
1
|
03.02
|
შეძენილი
ცოდნის (ხაზის სახეობები, გეომეტრიული ფორმები,
ფერები,) შემოქმედებითად
გამოყენების,
პრაქტიკული
საქმიანობისა და საკომუნიკაციო
უნარ-ჩვევის განვითარება
|
ს.გ.II.2,
ს.გ.II.6, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7 ს.გ.II.8 ს.გ.II.8
|
29
|
ჩვენი სპექტაკლი
|
1
|
09.02
|
სპექტაკლის
შექმნის თავისებურებებზე მსჯელობის ,სამუშაო მასალის შემოქმედებითად გამოყენების ,ფანტაზიის ,პრაქტიკული და საკომუნიკაციო
უნარების განვითარება
|
ს.გ.II.2,
ს.გ.II.5, ს.გ.II.5, ს.გ.II.5, ს.გ.II.6, ს.გ.II.6 ს.გ.II.7 ს.გ.II.7 ს.გ.II.7 ს.გ.II.9
|
30
|
საყვარელი ფილმის გმირი
|
1
|
10.02
|
ხელოვნების
დარგებისადმი
საკუთარი დამოკიდებულების
გამოხატვის
,საყვარელი გმირის სახასიათო ნიშნებზე მსჯელობისა
და ნამუშევარში.გადმოცემის
,საპრეზენტაციო
უნარების განვითარება
|
ს.გ.II.3,
ს.გ.II.6, ს.გ.II.6, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7
|
31
|
ცირკში
|
2
|
16.02
17.02
|
სხვადასხვაგვარი
წარმოდგენით
მიღებული შთაბეჭდილებების
გაზიარებისა
და ნამუშევარში
ასახვის, შემოქმედებითობის
პრაქტიკული
და საკომუნიკაციო
უნარ- ჩვევის
განვითარება
|
ს.გ.II.2,
ს.გ.II.6, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7 ს.გ.II.8
|
32
|
ფრინველები
|
2
|
22.02
24.02
|
გარემოსა
და ბუნებაზე დაკვირვების
შედეგებზე მსჯელობისა
და ნამუშევარში
გადმოცემის,
სხვადასხვა
მასალის შემოქმედებითად
გამოყენების
,პრაქტიკული
და საპრეზენტაციო
უნარ -ჩვევების განვითარება
|
ს.გ.II.2,
ს.გ.II.4, ს.გ.II.6, ს.გ.II.6, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7
|
33
|
ზოოპარკში
|
2
|
01.03
02.03
|
ბუნებასა
გარემოზე დაკვირვების
შედეგებზე მსჯელობის ,სივრცობრივი
აზროვნების
გამოვლენის
,სხვადასხვა
მასალის შემოქმედებითად
გამოყენების
საპრეზენტაციო
უნარ-ჩვევების განვითარება
|
ს.გ.II.5,
ს.გ.II.5, ს.გ.II.6, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7
|
34
|
რა არის ქანდაკება
|
1
|
09.03
|
ქანდაკების
ძირითადი მახასიათებლის
გაცნობა. ამ დარგის ნიმუშებზე მსჯელობის პრაქტიკული
და საკომუნიკაციო
უნარ-ჩვევების განვითარება
|
ს.გ.
II.3, ს.გ. II.6, ს.გ. II.6, ს.გ. II.7, ს.გ. II.7, ს.გ II.8
|
35
|
როგორ გადაარჩინეს ბატებმა
რომი
|
1
|
15.03
|
ნაწარმოებით
აღძრულ შთაბეჭდილებებზე
მსჯელობის , სხვადასხვა
ტექნიკის გამოყენების
,პრაქტიკული
და საკომუნიკაციო
უნარ-ჩვევის განვითარება
|
ს.გ.
II.2, ს.გ. II.6, ს.გ. II.6, ს.გ. II.7, ს.გ. II.7, ს.გ II.8
|
36
|
ჰერაკლეს გმირობა
|
1
|
16.03
|
ხელოვნების
ნიმუშში ნაცნობი სიუჟეტის ამოცნობის ,ორნამენტის
ძირითად ელემენტზე მსჯელობის,შემოქმედებითობის
,პრაქტიკული
და საკომუნიკაციო
უნარ -ჩვევის განვითარება
|
ს.გ.
II.6, ს.გ. II.7, ს.გ. II.7, ს.გ. II.7, ს.გ. II.8, ს.გ II.13
|
37
|
რა ვიცით, რა შეგვიძლია
|
1
|
22.03
|
მოსწავლეთა
მიერ ათვისებული
ცოდნის ,პრაქტიკული
და საკომუნიკაციო
უნარების ხარისხის შემოქმედება
|
ს.გ.
II.1, ს.გ. II.2, ს.გ. II.5, ს.გ. II.6, ს.გ. II.7, ს.გ II.8
ს.გ
II.11
|
38
|
გაზაფხული
|
2
|
23.03
29.03
|
გარემოსა
და ბუნებაზე დაკვირვების
შედეგებზე მსჯელობის ,ჩანაფიქრის
განხორციელებისადმი
შემოქმედებითი მიდგომის ნამუშევრებზე
მსჯელობის ,უნარ-ჩვევების განვითარება
|
ს.გ.
II.4, ს.გ. II.5, ს.გ. II.6, ს.გ. II.7, ს.გ. II.7, ს.გ II.13
|
39
|
ცისარტყელა
|
2
|
30.03
05.04
|
ცისარტყელას
ფერების გაცნობა ,ბუნებაზე დაკვირვების
უნარის ,საკუტარი ჩანაფიქრის
განხორციელებისადმი
სემოქმედებითი
მიდგომის ,ნამუშევრებზე
მსჯელობის უნარ-ჩვევის განვითარება
|
ს.გ.
II.1, ს.გ. II.5, ს.გ. II.5, ს.გ. II.6, ს.გ. II.7, ს.გ II.7, ს.გ. II.7,
ს.გ II.8
|
40
|
სიმეტრია და ასიმეტრია
|
1
|
06.04
|
სიმეტრიისა
და ასიმეტრიის
ცნების გაცნობა დაშეძენილი
ცოდნის ნამუშევარში
გამოყენების
უნარ -ჩვევების განვითარება
|
ს.გ.
II.1, ს.გ. II.6, ს.გ. II.7, ს.გ. II.7, ს.გ. II.8
|
41
|
გილოცავთ
|
2
|
12.04
13.04
|
ჩანაფიქრის
განხორციელებისადმი
შემოქმედებითი
მიდგომის , ფანტაზიის ,პრაქტიკული
და საკომუნიკაციო
უნარ-ჩვევის განვითარება
|
ს.გ.
II.5, ს.გ. II.5, ს.გ. II.5, ს.გ. II.7, ს.გ. II.7, ს.გ
II.8
|
42
|
უცნაური ნახატები
|
2
|
19.04
20.04
|
ჩანაფიქრის
განხორციელებისადმი
შემოქმედებითი
მიდგომის ,ფანტაზიის, პრაქტიკული
და საკომუნიკაციო
უნარ-ჩვევის განვითარება
|
ს.გ.
II.5, ს.გ. II.5, ს.გ. II.5, ს.გ. II.7, ს.გ. II.7, ს.გ II.8
|
43
|
აღდგომა
|
2
|
26.04
27.04
|
ხელოვნების
ნიმუშების ნაცნობი სცენების ,მოვლენებისა
და მატზე მსჯელობის უნარის ,ჩანაფიქრის
განხორციელებისადმი
შემოქმედებითი
მიდგომის ,ფანტაზიის ,პრაქტიკული
და საკომუნიკაციო
უნარ -ცვევის განვითარება
|
ს.გ. II.2, ს.გ. II.5, ს.გ. II.5,
ს.გ. II.5, ს.გ. II.6, ს.გ II.7,
ს.გ. II.8
|
44
|
ბაბილონის გოდოლი
|
1
|
04.05
|
მიღებული
შთაბეჭდილებების
ნამუშევარში
გადმოცემის
,ჩანაფიქრის
განხორციელებისადმი
შემოქმედებითი
მიდგომის,ფანტაზიის, პრაქტიკული
დასაკომუნიკაციო
უნარ-ჩვევის განვითარება
|
ს.გ. II.2, ს.გ. II.4, ს.გ. II.5,
ს.გ. II.6, ს.გ. II.6, ს.გ II.7,
ს.გ. II.7, ს.გ II.8
ს.გ. II.12
|
45
|
ჩვენი ექსკურსია
|
1
|
10.05
|
კულტურული
მემკვიდრეობის
გაცნობა,მიღებული შთაბეჭდილებებზე
მსჯელობისა
და საკუთარნამუშევარში
გადმოცემის
უნარების განვითარება
|
ს.გ. II.3, ს.გ. II.5, ს.გ. II.5,
ს.გ. II.5, ს.გ. II.7, ს.გ II.7,
ს.გ. II.8
|
46
|
რა ვიცით, რა შეგვიძლია
|
1
|
11.05
|
მოსწავლის
მიერ ათვისებული
ცოდნის , პრაქტიკული
და საკომუნიკაციო
უნარების ხარისხის შემოწმება
|
ს.გ. II.1, ს.გ. II.2, ს.გ. II.5,
ს.გ. II.6, ს.გ. II.7, ს.გ II.10, ს.გ. II.11, ს.გ II.13
|
47
|
პირამიდები
|
1
|
17.05
|
სივრცეში
აღქმის შთაბეჭდილებების
გადმოცემის
,პრაქტიკული
უნარ-ჩვევის განვითარება
|
ს.გ. II.2, ს.გ. II.5, ს.გ. II.5,
ს.გ. II.5, ს.გ. II.6, ს.გ II.6,
ს.გ. II.7
|
48
|
აქლემი უდაბნოში
|
1
|
18.05
|
მოსწავლის
ფანტაზიის , შემოქმედებითი
პრაქტიკული
და საკომუნიკაციო
უნარ -ჩვევის განვითარება
|
ს.გ. II.4, ს.გ. II.5, ს.გ. II.5,
ს.გ. II.5, ს.გ. II.6, ს.გ II.6,
ს.გ. II.7, ს.გ II.8
|
49
|
ზღვა
|
1
|
24.05
|
ნამუშევრის
შინაარსისა
და მასში ასახული განწყობილების
გადმოცემის
რელიეფური გამოსახულების
შექმნის თავისებურებებზე
მსჯელობის პრაქტიკული
უნარჩვევის
განვითარება
|
ს.გ. II.2, ს.გ. II.5, ს.გ. II.5,
ს.გ. II.5, ს.გ. II.6, ს.გ II.7, ს.გ. II.7, ს.გ II.8, ს.გ
II.13 ს.გ II.13
|
50
|
ხელოვნების დარგები
|
1
|
25.05
|
სახვითი
ხელოვნების
დარგების გაცნობა. ხელოვნების
ნიმუშებზე მსჯელობისა
და შესაბამის დარგთან მიკუთვნების
,თითეული დარგის ძირითადი ელემენტების
გამოყოფის ,ჩანაფიქრის
განხორციელებისადმი
შემოქმედებითი
მიდგომისა და საპრეზენტაციო
უნარ-ჩვევების განვითარება
|
ს.გ. II.5, ს.გ. II.5, ს.გ. II.7,
ს.გ. II.7, ს.გ. II.6, ს.გ II.8, ს.გ. II.8, ს.გ II.1, ს.გ
II.11 ს.გ II.12
|
46
|
ლაქა და გამოსახულეაბა
|
1
|
31.05
|
ბუნების სხვადასხვა მოვლენაზე დაკვირვებისა
მირებული შთაბეჭდილებებისგადმოცემის ,წარმოსახვის,საპრეზენტაციო
უნარების განვითარება
|
ს.გ. II.5, ს.გ. II.5, ს.გ. II.5,
ს.გ. II.6, ს.გ. II.7, ს.გ II.7,
ს.გ. II.9
|
47
|
ვემზადებით გამოფენისთვის
|
1
|
01.06
|
განსხვავებული
მასალით ჩანაფიქრის
განხორციელების
,შემოქმედებითობის
,პრაქტიკული
უნარ-ჩვევის განვითარება
|
ს.გ. II.2, ს.გ. II.5, ს.გ. II.5,
ს.გ. II.6, ს.გ. II.7
|
48
|
იოცნებე და ხატე, ძერწე,
აკეთე
|
2
|
07.06
08.06
|
ჩანაფიქრის
განხორციელებისა,და შემოქმედებითი
მიდგომის ,სხვადასხვა
მასალისა და ტექნიკის ფლობის, საკუთარ და ამხანაგების
ნამუშევრებზე
აზრის გამოთქმის უნარ-ჩვევის განვითარება
|
ს.გ. II.2, ს.გ. II.2, ს.გ. II.4,
ს.გ. II.5, ს.გ. II.5, ს.გ II.6, ს.გ. II.7, ს.გ II.8, ს.გ
II.8
|
49
|
რა ვიცით, რა შეგვიძლია
|
2
|
14.06
15.06
|
მოსწავლეთა
მიერ საწავლო მასალის ათვისების ხარისხისა და შეძენილი ცოდნის, უნარ-ჩვევების შემოწმება
|
ს.გ. II.6, ს.გ. II.7, ს.გ. II.7,
ს.გ. II.7, ს.გ. II.8, ს.გ II.10, ს.გ. II.11
|
მუსიკა
№
|
თემის დასახელება
|
სთ. რა-ბა
|
ჩატარების დრო
|
მიზანები
|
შედეგი
|
1
|
გავმართოთ
კონცერტი
|
1
|
14.09
|
შემოქმედებითი გარემოს, სასიამოვნო განწყობის შექმნა
|
II.2
II.3
II.4
II.7
II.10
|
2
|
შემსრულებლები და მსმენელები
|
1
|
17.09
|
ლექსიკური მარაგის გაფართოება; მუსიკის მოსმენის, დიალოგის უნარ-ჩვევების
განვითარება
|
II.1
II.3
II.4
II.5
II.8
II.11
|
3
|
შევქმნათ სიმღერა
|
2
|
21.09
24.09
|
შემოქმედებით საქმიანობაში ჩაბმა
|
II.1
II.2
II.3
II.9
|
4
|
დედა ენა - სიტყვის კონა
|
1
|
28.09
|
განვლილ გაკვეთილებზე დამუშავებული მასალის განზოგადება; მუსიკალური
ლექსიკური მარაგის გაფართოება; სიმღერის შესწავლა
|
II.2
II.5
|
5
|
სად ცხოვრობენ ნოტები?
|
1
|
01.10
|
მუსიკის აღქმა ლიტერატურული პროგრამის დახმარებით; შემოქმედებით საქმიანობაში
ჩაბმა
|
II.2
II.3
II.4
II.5
|
6
|
იმა მთაზედა
|
1
|
05.10
|
მეტრულ-რიტმული სავარჯიშოების შესრულება; სიმღერის შესწავლა
|
II.1
II.2
|
7
|
როგორ იქმნებოდა ხალხური სიმღერა?
|
1
|
08.10
|
შემოქმედებით საქმიანობაში ჩაბმა -
სიმღერის ,,შექმნა“
|
II.2
II.3
II.7
|
8
|
მოდი, ვნახოთ ვენახი
|
2
|
12.10
19.10
|
რიტმის გრძნობის, დიალოგის, მსჯელობის, საკუთარი აზრის დასაბუთების უნარ-ჩვევების
განვითარება; მუსიკალური აღქმის გააქტიურება ქართული ხალხური უმარტივესი საცეკვაო
ილეთების გამოყენებით
|
II.4
II.5
|
9
|
გამოსახე ხაზებით
|
1
|
22.10
|
მუსიკის აღქმა - მუსიკის მოსმენით მიღებული შთაბეჭდილებების სხვადასხვა
ხერხითა და საშუალებით გამოხატვის უნარ-ჩვევების განვითარება
|
II.1
II.3
|
10
|
გამოიცანი, რა ჰქვია?
|
1
|
26.10
|
შემოქმედებით საქმიანობაში ჩაბმა - მუსიკის აღქმა; წარმოსახვის, დიალოგის,
მსჯელობის, ჯგუფში მუშაობის, საკუთარი აზრის დასაბუთების, სხვისი აზრის მიმართ პატივისცემის
უნარ-ჩვევების განვითარება
|
II.1
II.8
II.11
|
11
|
ზაზუნა
|
1
|
29.10
|
წარმოსახვის, დიალოგის, მსჯელობის, მუსიკის აღქმის, მუსიკის მოსმენით
მიღებული შთაბეჭდილებების სხვადასხვა ხერხებით გამოხატვის უნარები
|
II.4
II.5
II.7
II.8
II.9
|
12
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
1
|
02.11
|
შეძენილი ცოდნის განზოგადება-შეჯამება; საკუთარი აზრის გამოხატვის, დასაბუთების
დიალოგის, შეფასების უნარ-ჩვევების განვითარება
|
|
13
|
რთველია, რთველი!
|
2
|
05.11
09.11
|
მუსიკის აღქმის, დიალოგის, წარმოსახვის უნარების განვითარება; შესწავლილი
მუსიკალური ტერმინების გამოყენება საუბრის
დროს
|
II.5
II.11
|
14
|
რას დაარქმევდი?
|
1
|
12.11
|
შემოქმედებით საქმიანობაში ჩაბმა - მუსიკის აღქმის, წარმოსახვის, დიალოგის,
ურთიერთთანმაშრომლობის უნარების განვითარება
|
II.2
II.4
II.5
II.7
II.8
|
15
|
მაჟორი და მინორი
|
1
|
16.11
|
შემოქმედებით საქმიანობაში ჩაბმა - წარმოსახვის, დიალოგის, ვოკალური
უნარ-ჩვევების, პლასტიკის განვითარება; მუსიკალური ლექსიკური მარაგის გაფართოება
|
II.2
II.3
II.5
|
16
|
მხიარული - სევდიანი
|
1
|
19.11
|
მუსიკის აღქმის, ყურადღების კონცენტრაციის, ვოკალური უნარ-ჩვევების,
ლექსიკური მარაგის გაფართოება-განვითარება
|
II.2
II.5
II.7
II.11
|
17
|
ცხენობანა
|
1
|
26.11
|
წარმოსახვის, დაკვირვების, ვოკალური უნარ-ჩვევების განვითარება
|
II.1
II.3
II.4
|
18
|
შევასრულოთ ჩქარა - ნელა
|
1
|
30.11
|
წარმოსახვის, დაკვირვების, ყურადღების, მუსიკის აღქმის უნარ-ჩვევების
განვითარება
|
II.2
II.3
II.5
II.11
|
19
|
მოდით, ვითამაშოთ?
|
1
|
03.12
|
წარმოსახვის, დიალოგის, ურთიერთთანამშრომლობის, განსხვავებული აზრისადმი
პატივისცემის უნარ-ჩვევების განვითარება
|
II.2
II.3
II.12
|
20
|
ხვალ გოგონას დღეობაა!
|
1
|
07.12
|
წარმოსახვის, მუსიკის აღქმის უნარ-ჩვევების, პლასტიკის, რიტმის გრძნობის
განვითარება
|
II.2
II.3
II.7
|
21
|
ჭიდაობას რა უნდა!
|
1
|
10.12
|
მუსიკის აღქმის, დიალოგის, წარმოსახვის უნარ-ჩვევების განვითარება
|
II.3
II.5
|
22
|
საკუთარი სახელები
|
1
|
14.12
|
რიტმის გრძნობის, პლასტიკის განმავითარებელი სავარჯიშოების შესრულება
|
II.1
II.3
|
23
|
დილა
|
1
|
17.12
|
მეტრულ-რიტმული სავარჯიშოების შესრულება; სიმღერის შესწავლა
|
II.1
II.2
II.3
|
24
|
ფიფქებო, ფიფქებო
|
1
|
21.12
|
დიალოგის, მუსიკის მოსმენისა და აღქმის, ვოკალური უნარ-ჩვევების განვითარება
|
II.1
II.2
II.3
II.4
II.5
II.8
II.10
|
25
|
იმედის ვარსკვლავი
|
1
|
24.12
|
დიალოგის, მსჯელობის, მუსიკის მოსმენის უანრ-ჩვევების განვითარება; საზეიმო
განწყობის შექმნა
|
II.2
II.4
II.7
II.10
|
26
|
ალილოობა
|
1
|
28.12
|
მსჯელობის, დიალოგის, ვოკალური უნარ-ჩვევების განვითარება
|
II.2
II.3
II.10
|
27
|
ქართლ-კახეთი, იმერეთი
|
1
|
18.01
|
რიტმის გრძნობის, დიალოგის, ვოკალური უნარ-ჩვევების განვითარება
|
II.1
II.2
II.3
|
28
|
ჩემო ლამაზო სამშობლო…
|
1
|
21.01
|
დიალოგის, მსჯელობის, საკუთარი აზრის დასაბუთების, ვოკალური უნარ-ჩვევების
განვითარება
|
II.2
II.3
II.4
II.5
II.11
|
29
|
სიმღერები შრომის დროს
|
1
|
25.01
|
მეტრულ-რიტმული სავარჯიშოების; პლასტიკის, დიალოგის, ვოკალური უანრ-ჩვევების
განვითარება
|
II.1
II.2
II.3
II.10
|
30
|
მზევ, შინ შემოდიო
|
1
|
28.01
|
რიტმის გრძნობის, მუსიკის მოსმენა-აღქმის; დიალოგის, ვოკლაური უნარ-ჩვევების
განვითარება
|
II.1
II.4
II.5
II.8
II.10
|
31
|
გამოიცანი, რომელი საკრავია?
|
1
|
01.02
|
შეძენილი ცოდნის გამოყენების, ყურადღების, დაკვირვების, დიალოგის, ტემბრული
აღქმის, ვოკალური უნარ-ჩვევების განვითარება
|
II.2
II.5
II.10
II.11
|
32
|
ერთი დღე ქართულ სოფელში
|
1
|
04.02
|
შეძენილი ცოდნის განზოგადება
|
II.2
II.4
II.5
II.8
II.10
II.11
|
33
|
პროექტი
|
2
|
08.02
11.02
|
შემოქმედებით საქმიანობაში, ჩართვის, თანამშრომლობის, კომუნიკაციის,
წერის, ხატვის, ვოკალური უნარ-ჩვევების განვითარება
|
II.7
II.8
|
34
|
მუმლი მუხასაო
|
1
|
15.02
|
რიტმის გრძნობის, ვოკალური უნარ-ჩვევების განვითარება
|
II.1
II.2
II.4
|
35
|
ცეკვები, ცეკვები, ცეკვები
|
1
|
18.02
|
მეტრისა და რიტმის გრძნობის, ვოკალური უნარ-ჩვევების განვითარება
|
II.1
II.4
II.6
|
36
|
რომელი საკრავია?
|
1
|
22.02
|
მუსიკის მოსმენის ტემბრული აღქმის, დიალოგის მსჯელობის, ვოკალური უნარ-ჩვევების
განვითარება
|
II.2
II.4
II.6
II.12
|
37
|
ლეგენდა თბილისზე
|
1
|
25.02
|
დიალოგის, მსჯელობის, ვოკალური უნარ-ჩვევების განვითარება
|
II.2
|
38
|
ფოლკლორის საღამო
|
1
|
29.02
|
შეძენილი ცოდნის განზოგადება-შეჯამება
|
II.2
II.4
II.7
II.8
|
39
|
დილის მუსიკა
|
1
|
07.03
|
დიალოგის, წარმოსახვის, მუსიკის მოსმენის, აღქმის, ვოკლაური უნარ-ჩვევების
განვითარება
|
II.2
II.5
II.10
II.11
II.12
|
40
|
საღმოს მუსიკა
|
1
|
10.03
|
დიალოგის, წარმოსახვის, აღქმის, ვოკლაური უნარ-ჩვევების განვითარება
|
II.2
II.5
II.11
|
41
|
ადვილია გახდე შემსრულებელი?
|
1
|
14.03
|
დიალოგის, მსჯელობის, განსხვავებული აზრის მიმართ პატივისცემის გამოვლენის
უნარ-ჩვევების განვითარება
|
II.10
II.12
|
42
|
ნიკოლო პაგანინი
|
1
|
17.03
|
დიალოგის, მსჯელობის უნარ-ჩვევების განვითარება; ტემბრული აღქმის ჩამოყალიბება-განვითარება
|
II.4
II.10
II.12
|
43
|
ტყის კონცერტი
|
1
|
21.03
|
მუსიკის მოსმენის, მისი აღქმის, დიალოგის, მსჯელობის, წარმოსახვის უნარ-ჩვევების
განვითარება
|
II.2
II.4
II.5
II.6
II.12
|
44
|
როგორ მოვიქცეთ კონცერტზე?
|
1
|
24.03
|
დიალოგის, მსჯელობის, საკუთარი შემოქმედების წარმოჩენის უნარ-ჩვევების
განვითარება
|
II.2
II.8
|
შევქმნათ სიმღერა
|
1
|
28.03
|
შემოქმედებით საქმიანობაში ჩაბმა, სიმღერის შესწავლა
|
II.2
II.6
|
|
45
|
გაითამაშე ზღპარი
|
1
|
31.03
|
დიალოგის, მსჯელობის, წარმოსახვის
უნარ-ჩვევების განვითარება
|
II.2
II.3
|
46
|
თოჯინების თეატრში
|
1
|
04.04
|
შემოქმედებით საქმიანობაში ჩაბმა, წარმოდგენის დადგმა, წარმოსახვის,
დიალოგის, უნარ-ჩვევების განვითარება
|
II.2
II.3
II.8
II.11
|
47
|
როგორ მოვიქცეთ თეატრში
|
1
|
07.04
|
დიალოგის, მსჯელობის, სხვისი აზრის მიმართ პატივისცემის დემონსტრირების
უნარ-ჩვევების განვითარება
|
II.4
II.8
|
48
|
მოდით, ვიოხუნჯო?თ!
|
1
|
11.04
|
მეტრულ-რიტმული სავარჯიშოები; ვოკალური უნარ-ჩვევების, პლასტიკის, მიმიკის
განმავითარებებლი სავარჯიშოები
|
II.2
II.3
II.4
|
49
|
გაკვეთილი-მოსმენა და გაკვეთილი-კონცერტი
|
2
|
14.04
18.04
|
შეძენილი ცოდნის განზოგადება-შეჯამება
|
|
50
|
მუსიკალური პორტრეტები
|
1
|
21.04
|
წარმოსახვის, დიალოგის, მსჯელობის, მუსიკის მოსმენა-აღქმის უნარ-ჩვევების
განვითრება
|
II.5
II.6
II.9
|
51
|
მულტფილმები, მულტფილმები
|
2
|
25.04
05.05
|
წარმოსახვის, დიალოგის, მსჯელობის, მუსიკის მოსმენა-აღქმის უნარ-ჩვევების
განვითრება
|
II.2
II.8
II.11
|
52
|
შუქნიშანი - ჩვენი მეგობარი
|
2
|
16.06
19.06
|
ყუარდღების კონცენტრაციის, წარმოსახვის, დიალოგის უნარების, რიტმის გრძნობის
განვითარება
|
II.2
II.4
II.5
|
53
|
გავცვალოთ როლები
|
2
|
23.06
30.06
|
შეძენილი ცოდნის განზოგადება
|
II.2
II.5
II.6
|
54
|
გაზაფხულის მახარობელი
|
2
|
02.06
06.06
|
დიალოგის, წარმოსახვის, საკუთარი აზრის დასაბუთების, ვოკალური უნარ-ჩვევების
განვითარება
|
II.2
II.4
II.5
|
55
|
გაზაფხულის ზეიმი
|
2
|
09.06
13.06
|
შეძენილი ცოდნის განზოგადება; შემოქმედებით საქმიანობაში ჩაბმა - მზადება
გაზაფხულის დღესასწაულისათვის - სიმღერების გახსენება-შესწავლა; საკუთარი შემოქმედების
წარდგენა ნაცნობი აუდიტორიისათვის
|
II.2
II.7
II.8
|
56
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
1
|
16.06
|
შეძენილი ცოდნის შეჯამება-გახსენება
|
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen