თემატურები II კლასი








ხელოვნება

თემის  დასახელება
სთ. რა-ბა
ჩატარების დრო
გაკვეთილის მიზანი
შედეგი
1
ზაფხულის შთაბეჭდილებები
1
15.09

მოსწ.მიერ წინა წელს შეძენილი ცოდნის რეფლექსია. ხელოვნ. ნიმუშებზე მსჯელობის,ბუნებაზე და გარემოზე დაკვირვების შედეგების ნამუშევარში გადმოცემის,საპრეზენტაციო უნარ-ჩვევების განვითარება
ს.გ. II.3, ს.გ.II.6, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7,
ს.გ. II.8, ს.გ. II.8, ს.გ. II.8, ს.გ.II.13 ს.გ. II.13
2
ხაზების სამყარო
1
16.09
მოსწ. ცოდნის გააქტიურება სხვადასხვა სახეობის ხაზებზე. ბუნებასა და გარემოზე დაკვირვება. სხვადასხვა ტიპის პრაქტიკულ ნამუშევარში გამოყენების განვითარება
ს.გ. II.2, ს.გ. II.6, ს.გ. II.7, ს.გ. II.7, ს.გ. II.9
3
რა არის გრაფიკა
1
22.09
გრაფიკის ცნების გაცნობა, სხვადასხვა ტიპის ხაზით,განწყობილების გადმოცემის,ბუნების მოვლენებზე დაკვირვების და მიღებული შთაბეჭ.ნამუშევარში გადმოცემის უნარ-ჩვ. განვითარება
ს.გ.II.1, ს.გ.II.4, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.8, ს.გ.II.8, ს.გ.II.11, ს.გ.II.11, ს.გ.II.13
4
ხაზი და განწყობილება
1
23.09
სხვადასხვა ტიპის განწყობილების გადმოცემის, ბუნების მოვლენებზე დაკვირვებისა და მიღებული შთაბეჭდილებების  ნამუშევარში გადმოცემის უნარ-ჩვ. განვითარება
ს.გ.II.1, ს.გ.II.3, ს.გ.II.4, ს.გ.II.6, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.9, ს.გ.II.11, ს.გ.II.13.
5
ფორმა და კონტური
1
29.09
კონტურის ხაზით საგნის ფორმის გადმოცემის,მეხსიერებით ხატვის,აპლიკაციის ხერხით ნატურმორტის შექმნის უნარ-ჩვევების განვითარება
ს.გ.II.2, ს.გ.II.3, ს.გ.II.3, ს.გ.II.6, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.11, ს.გ.II.12.
6
შევამკოთ საგანი
1
30.09
ორნამენტის ძირითადი მახასიათებლების გაცნობიერების,დეკორატიული მოტივების შერჩევა-გამოყენების საკომუნიკაციო  უნარების განვითარება
ს.გ.II.1, ს.გ.II.6, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.9, ს.გ.II.11.
7
რა არის ფერწერა
1
06.10
მოსწ. სახვითი ხელოვნების ერთ-ერთი დარგის -ფერწერის გაცნობა,სურათით აღძრულ შთაბეჭდილებებზე საუბრის ,პრაქტიკული და საკომუნიკაციო უნარ-ჩვევების განვითარება
ს.გ.II.1, ს.გ.II.5, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.8, ს.გ.II.8, ს.გ.II.11, ს.გ.II.12, ს.გ.II.12
8
თბილი ფერები
1
07.10
თბილი ფერებით გადმოცემული განწყობილების აღქმისა და მათი საშუალებით საკუთარი ჩანაფიქრის განხორციელების უნარს,დაკვირვებულობის, არგუმენტირებული მსჯელობის  განვითარება
ს.გ.II.1, ს.გ.II.3, ს.გ.II.5, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.8, ს.გ.II.11, ს.გ.II.13.
9
ცივი ფერები
1
13.10
მოსწ.ცივი ფერების გაცნობა,მათი საშუალებით სათანადო განწყობილების გადმოცემის,პრაქტ.უნარ-ჩვევების განვითარება
ს.გ.II.1, ს.გ.II.4, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.8, ს.გ.II.8, ს.გ.II.11.
10
რა არის ჟანრი
1
20.10
მოსწ. მხატვრული ჟანრის ცნების გაცნობა, მათთვის ცნობილ ჟანრებზე ცოდნის განმტკიცება,სხვადასხვა ჟანრის ნამუშევრებზე მსჯელობის,შეძენილი ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების უნარ-ჩვევების განვითარება
ს.გ. II.5
ს.გ. II.5
ს.გ. II.6
ს.გ. II.7
ს.გ. II.7
ს.გ. II.11
ს.გ. II.12
11
მთავარი ნახატზე
1
21.10
სურათზე მთავარი,აზრობრივად და კომპოზიციურად მნიშვნ. გამოსახულების აღნიშვნისა და შეძენილი ცოდნის საკუთარ ნამუშევარში გამოყენების უნარის განვითარება
ს.გ.II.1, ს.გ.II.4, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.8, ს.გ.II.8, ს.გ.II.11.
12
რა ვიცით, რა შეგვიძლია
1
27.10
მოსწავლის მიერ ათვისებული ცოდნის,პრაქტიკული და საკომუნიკაციო უნარების ხარისხის შემოწმება
ს.გ.II.1, ს.გ.II.2, ს.გ.II.5, ს.გ.II.6, ს.გ.II.7, ს.გ.II.8, ს.გ.II.10, ს.გ.II.11, ს.გ.II.12, ს.გ.II.12
13
დღე და ღამე
1
28.10
გარემოსა და ბუნებრივ მოვლენებზე დაკვირვების  შედეგებზე მჯელობისა და საკუთარ ნამუშევარში გამოყენების ,საპრეზენტაციო უნარის ,შეფასებისა და თვითშეფასების უნარების განვითარება
ს.გ.II.1, ს.გ.II.3, ს.გ.II.4, ს.გ.II.5, ს.გ.II.6, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.8, ს.გ.II.8, ს.გ.II.12, ს.გ.II.12,
14
სოფელი შემოდგომაზე
1
03.11
გარემოსა და ბუნებრივ მოვლენებზე დაკვირვების შედეგად მიღებულ შთაბეჭდილებებზე მსჯელობა
ს.გ.II.2, ს.გ.II.3, ს.გ.II.3, ს.გ.II.5, ს.გ.II.5, ს.გ.II.5, ს.გ.II.6, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.13
15
,,ფოთლები, ფოთლები...“
1
04.11
გარემოზე დაკვირვების შედეგებზე  წელიწადის კონკრეტული დროის თავისებურებებზე.სურათით აღძრულ  შთაბეჭდილებებზე მსჯელობის,საკუთარი ჩანაფიქრის განსახორციელებლად საჭირო მასალისა და ხერხის შერჩევისა და დამოყენების უნარ-ჩვევების განვითარება
ს.გ.II.1, ს.გ.II.2, ს.გ.II.4, ს.გ.II.5, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.8, ს.გ.II.8, ს.გ.II.8, ს.გ.II.11, ს.გ.II.13
16
ვხატავთ პორტრეტს!
2
10.11
11.11
პორტრეტის ნიმუშზე მსჯელობის ,მარტივი ნიმუშის შექმნის დაკვირვებულობის,პრაქტ. და საკომუნიკაციო უნარ-ჩვევების განვითარება
ს.გ.II.1, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.8, ს.გ.II.8, ს.გ.II.11, ს.გ.II.13.
17
რას გვიამბობენ სურათები
1
17.11


ნაწარმოების შინაარსზე მსჯელობის სიუჟეტური ნამუშევრის შექმნის,  შეფასებისა და თვითშეფასების უნარ-ჩვევების განვითარება
ს.გ.II.1, ს.გ.II.1, ს.გ.II.3, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.8, ს.გ.II.8, ს.გ.II.8, ს.გ.II.8, ს.გ.II.9, ს.გ.II.13, ს.გ.II.13
18
ჩემი ეზო
1
18.11
გარემოზე დაკვირვება,შედეგებზე მსჯელობა,მიღებული შთაბეჭდილების განსხვავებული მასალითა და ხერხით გადმოცემის,პლასტელინის ძერწვისას მრავალფეროვანი დეტალების ასახვის ჩვევების  საძერწი მასალისადმი შემოქმედებითი მიდგომის უნარ-ჩვევების განვითარება
ს.გ.II.2, ს.გ.II.5, ს.გ.II.6, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.8, ს.გ.II.8,.
19
,,ვაშენებთ“ ქალაქს
2
24.11
25.11
გარემოზე დაკვირვების შედეგების ნამუშევარში ასახვის,აპლიკაციის,ხერხის შემოქმედებითად გამოყენების გეომეტრიული ფორმით გამოსახულებების შექმნის,საპრეზენტაციო უნარ-ჩვევების გამოყენება
ს.გ.II.2, ს.გ.II.5, ს.გ.II.6, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.8.
20
ზამთრი
2
01.12
02.12
ბუნებაზე დაკვირვება,შედეგებზე მსჯელობისა და ნამუშევრის გადმოცემის პრაქტ. და საკომუნიკაციო უნარების განვითარება
ს.გ.II.2, ს.გ.II.2, ს.გ.II.5, ს.გ.II.6, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.8.
21
მისალოცი ბარათი
2
08.12
09.12
სხვადასხვა ბუნებრივი და ხელოვნური მასალის საშუალებით აპლიკაციის შექმნის,დასმული ამოცანის შემოქმედებითად გადაჭრის,ნამუშევრის წარდგინების უნარ-ჩვევების განვითარება
ს.გ.II.2, ს.გ.II.2, ს.გ.II.5, ს.გ.II.6, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.8.
22
შობა
1
15.12
ჩანაფიქრის შემოქმედებითად განხორციელების,პლასტელინით მუშაობის,პრაქტ.უნარ-ჩვევების განვითარება

ს.გ.II.2, ს.გ.II.5, ს.გ.II.6, ს.გ.II.7, ს.გ.II.8, ს.გ.II.8
23
საახალწლო გირლანდები
2
16.12
22.12
ხელოვნური მასალის გამოყენებით მარტივი კონსტრუქციის შექმნის,საკომუნიკაციო უნარების განვითარება
ს.გ.II.2, ს.გ.II.5, ს.გ.II.6, ს.გ.II.7, ს.გ.II.8.
24
რა ვიცით, რა შეგვიძლია
2
23.12
29.12
მოსწავლის მიერ სასწავლო მასალის ათვისების ხარისხისა და შეძენილი უნარ-ჩვევების შემოწმება

ს.გ.II.6, ს.გ.II.6, ს.გ.II.6, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.8, ს.გ.II.10.
25
ნახატებიანი წიგნი
1
20.01
ნაცნობი ნაწარმოების შინაარსზე მსჯელობის,პერსონაჟებისადმი საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვის,პრაქტ.საქმიანობისას შემოქმედობითობის გამოვლენის ,ამხანაგების ნამუშევრებზე აზრის გამოთქმის უნარ-ჩვევების განვითარება

ს.გ.II.1, ს.გ.II.4, ს.გ.II.6, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.8, ს.გ.II.12, ს.გ.II.13.
26
,,ბოროტსა სძლია კეთილმან...“
1
26.01
ნაცნობი ნაწარმოების შინაარსზე მსჯელობის,პერსონაჟებისადმი საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვის,პრაქტ.საქმიანობისას შემოქმედობითობის გამოვლენის, ამხანაგების ნამუშევრებზე აზრის გამოთქმის  უნარ-ჩვევების განვითარება

ს.გ.II.1, ს.გ.II.4, ს.გ.II.6, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.8, ს.გ.II.12, ს.გ.II.13.
27
ჩვენი წიგნი
2
27.01
02.02
ილუსტრირებულ წიგნებზე მსჯელობის, შეძენილი ცოდნის პრაქტიკული რეალიზების, შემოქმედებითობის ჩვევების განვითარება
ს.გ.II.2, ს.გ.II.5, ს.გ.II.5, ს.გ.II.6, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7
28
წიგნის სანიშნე
1
03.02
შეძენილი ცოდნის (ხაზის სახეობები, გეომეტრიული ფორმები, ფერები,) შემოქმედებითად გამოყენების, პრაქტიკული საქმიანობისა  და საკომუნიკაციო უნარ-ჩვევის განვითარება
ს.გ.II.2, ს.გ.II.6, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7 ს.გ.II.8 ს.გ.II.8
29
ჩვენი სპექტაკლი
1
09.02
სპექტაკლის შექმნის  თავისებურებებზე მსჯელობის ,სამუშაო მასალის შემოქმედებითად გამოყენების ,ფანტაზიის ,პრაქტიკული და საკომუნიკაციო უნარების განვითარება
ს.გ.II.2, ს.გ.II.5, ს.გ.II.5, ს.გ.II.5, ს.გ.II.6, ს.გ.II.6 ს.გ.II.7 ს.გ.II.7 ს.გ.II.7 ს.გ.II.9
30
საყვარელი ფილმის გმირი
1
10.02
ხელოვნების დარგებისადმი საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვის ,საყვარელი გმირის სახასიათო ნიშნებზე მსჯელობისა და ნამუშევარში.გადმოცემის ,საპრეზენტაციო უნარების განვითარება
ს.გ.II.3, ს.გ.II.6, ს.გ.II.6, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7
31
ცირკში
2
16.02
17.02
სხვადასხვაგვარი წარმოდგენით მიღებული შთაბეჭდილებების გაზიარებისა და ნამუშევარში ასახვის, შემოქმედებითობის პრაქტიკული და საკომუნიკაციო  უნარ- ჩვევის  განვითარება
ს.გ.II.2, ს.გ.II.6, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7 ს.გ.II.8
32
ფრინველები
2
22.02
24.02
გარემოსა და ბუნებაზე დაკვირვების შედეგებზე მსჯელობისა და ნამუშევარში გადმოცემის, სხვადასხვა მასალის შემოქმედებითად გამოყენების ,პრაქტიკული და საპრეზენტაციო უნარ -ჩვევების განვითარება
ს.გ.II.2, ს.გ.II.4, ს.გ.II.6, ს.გ.II.6, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7
33
ზოოპარკში
2
01.03
02.03
ბუნებასა გარემოზე დაკვირვების შედეგებზე მსჯელობის ,სივრცობრივი აზროვნების გამოვლენის ,სხვადასხვა მასალის შემოქმედებითად გამოყენების საპრეზენტაციო
უნარ-ჩვევების განვითარება
ს.გ.II.5, ს.გ.II.5, ს.გ.II.6, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7, ს.გ.II.7
34
რა არის ქანდაკება
1
09.03
ქანდაკების ძირითადი მახასიათებლის გაცნობა. ამ დარგის ნიმუშებზე მსჯელობის პრაქტიკული და საკომუნიკაციო უნარ-ჩვევების განვითარება
ს.გ. II.3, ს.გ. II.6, ს.გ. II.6, ს.გ. II.7, ს.გ. II.7, ს.გ  II.8
35
როგორ გადაარჩინეს ბატებმა რომი
1
15.03
ნაწარმოებით აღძრულ შთაბეჭდილებებზე მსჯელობის , სხვადასხვა ტექნიკის გამოყენების ,პრაქტიკული და საკომუნიკაციო უნარ-ჩვევის განვითარება
ს.გ. II.2, ს.გ. II.6, ს.გ. II.6, ს.გ. II.7, ს.გ. II.7, ს.გ  II.8
36
ჰერაკლეს გმირობა
1
16.03
ხელოვნების ნიმუშში ნაცნობი სიუჟეტის ამოცნობის ,ორნამენტის ძირითად ელემენტზე მსჯელობის,შემოქმედებითობის ,პრაქტიკული და საკომუნიკაციო უნარ -ჩვევის განვითარება
ს.გ. II.6, ს.გ. II.7, ს.გ. II.7, ს.გ. II.7, ს.გ. II.8, ს.გ  II.13
37
რა ვიცით, რა შეგვიძლია
1
22.03
მოსწავლეთა მიერ ათვისებული ცოდნის ,პრაქტიკული და საკომუნიკაციო უნარების ხარისხის შემოქმედება
ს.გ. II.1, ს.გ. II.2, ს.გ. II.5, ს.გ. II.6, ს.გ. II.7, ს.გ  II.8
ს.გ II.11
38
გაზაფხული
2
23.03
29.03
გარემოსა და ბუნებაზე დაკვირვების შედეგებზე მსჯელობის ,ჩანაფიქრის განხორციელებისადმი შემოქმედებითი  მიდგომის ნამუშევრებზე მსჯელობის ,უნარ-ჩვევების განვითარება
ს.გ. II.4, ს.გ. II.5, ს.გ. II.6, ს.გ. II.7, ს.გ. II.7, ს.გ  II.13
39
ცისარტყელა
2
30.03
05.04
ცისარტყელას ფერების გაცნობა ,ბუნებაზე დაკვირვების უნარის ,საკუტარი ჩანაფიქრის განხორციელებისადმი სემოქმედებითი მიდგომის ,ნამუშევრებზე მსჯელობის უნარ-ჩვევის განვითარება
ს.გ. II.1, ს.გ. II.5, ს.გ. II.5, ს.გ. II.6, ს.გ. II.7, ს.გ II.7, ს.გ. II.7, ს.გ  II.8
40
სიმეტრია და ასიმეტრია
1
06.04
სიმეტრიისა და ასიმეტრიის ცნების გაცნობა დაშეძენილი ცოდნის ნამუშევარში გამოყენების უნარ -ჩვევების განვითარება
ს.გ. II.1, ს.გ. II.6, ს.გ. II.7, ს.გ. II.7, ს.გ. II.8
41
გილოცავთ
2
12.04
13.04
ჩანაფიქრის განხორციელებისადმი შემოქმედებითი მიდგომის , ფანტაზიის ,პრაქტიკული და საკომუნიკაციო უნარ-ჩვევის განვითარება
ს.გ. II.5, ს.გ. II.5, ს.გ. II.5, ს.გ. II.7, ს.გ. II.7,  ს.გ  II.8
42
უცნაური ნახატები
2
19.04
20.04
ჩანაფიქრის განხორციელებისადმი შემოქმედებითი მიდგომის ,ფანტაზიის, პრაქტიკული და საკომუნიკაციო უნარ-ჩვევის განვითარება
ს.გ. II.5, ს.გ. II.5, ს.გ. II.5, ს.გ. II.7, ს.გ. II.7, ს.გ II.8
43
აღდგომა
2
26.04
27.04
ხელოვნების ნიმუშების ნაცნობი სცენების ,მოვლენებისა და მატზე მსჯელობის უნარის ,ჩანაფიქრის განხორციელებისადმი შემოქმედებითი მიდგომის ,ფანტაზიის ,პრაქტიკული და საკომუნიკაციო უნარ -ცვევის განვითარება
ს.გ. II.2, ს.გ. II.5, ს.გ. II.5, ს.გ. II.5, ს.გ. II.6, ს.გ II.7,
ს.გ. II.8
44
ბაბილონის გოდოლი
1
04.05
მიღებული შთაბეჭდილებების ნამუშევარში გადმოცემის ,ჩანაფიქრის განხორციელებისადმი შემოქმედებითი მიდგომის,ფანტაზიის, პრაქტიკული დასაკომუნიკაციო უნარ-ჩვევის განვითარება
ს.გ. II.2, ს.გ. II.4, ს.გ. II.5, ს.გ. II.6, ს.გ. II.6, ს.გ II.7,
ს.გ. II.7, ს.გ  II.8
ს.გ. II.12
45
ჩვენი ექსკურსია
1
10.05
კულტურული მემკვიდრეობის გაცნობა,მიღებული შთაბეჭდილებებზე მსჯელობისა და საკუთარნამუშევარში გადმოცემის უნარების განვითარება
ს.გ. II.3, ს.გ. II.5, ს.გ. II.5, ს.გ. II.5, ს.გ. II.7, ს.გ II.7,
ს.გ. II.8
46
რა ვიცით, რა შეგვიძლია
1
11.05
მოსწავლის მიერ ათვისებული ცოდნის , პრაქტიკული და საკომუნიკაციო უნარების ხარისხის შემოწმება
ს.გ. II.1, ს.გ. II.2, ს.გ. II.5, ს.გ. II.6, ს.გ. II.7, ს.გ II.10, ს.გ. II.11, ს.გ  II.13
47
პირამიდები
1
17.05
სივრცეში აღქმის შთაბეჭდილებების გადმოცემის ,პრაქტიკული უნარ-ჩვევის განვითარება
ს.გ. II.2, ს.გ. II.5, ს.გ. II.5, ს.გ. II.5, ს.გ. II.6, ს.გ II.6,
ს.გ. II.7
48
აქლემი უდაბნოში
1
18.05
მოსწავლის ფანტაზიის , შემოქმედებითი პრაქტიკული და საკომუნიკაციო უნარ -ჩვევის განვითარება
ს.გ. II.4, ს.გ. II.5, ს.გ. II.5, ს.გ. II.5, ს.გ. II.6, ს.გ II.6,
ს.გ. II.7, ს.გ  II.8
49
ზღვა
1
24.05
ნამუშევრის შინაარსისა და მასში ასახული განწყობილების გადმოცემის რელიეფური გამოსახულების შექმნის თავისებურებებზე მსჯელობის პრაქტიკული უნარჩვევის განვითარება
ს.გ. II.2, ს.გ. II.5, ს.გ. II.5, ს.გ. II.5, ს.გ. II.6, ს.გ II.7, ს.გ. II.7, ს.გ  II.8, ს.გ  II.13 ს.გ  II.13
50
ხელოვნების დარგები
1
25.05
სახვითი ხელოვნების დარგების გაცნობა. ხელოვნების ნიმუშებზე მსჯელობისა და შესაბამის დარგთან მიკუთვნების ,თითეული დარგის ძირითადი ელემენტების გამოყოფის ,ჩანაფიქრის განხორციელებისადმი შემოქმედებითი მიდგომისა და საპრეზენტაციო უნარ-ჩვევების განვითარება
ს.გ. II.5, ს.გ. II.5, ს.გ. II.7, ს.გ. II.7, ს.გ. II.6, ს.გ II.8, ს.გ. II.8, ს.გ  II.1, ს.გ  II.11 ს.გ  II.12
46
ლაქა და გამოსახულეაბა
1
31.05
ბუნების სხვადასხვა მოვლენაზე დაკვირვებისა
მირებული შთაბეჭდილებებისგადმოცემის ,წარმოსახვის,საპრეზენტაციო უნარების განვითარება
ს.გ. II.5, ს.გ. II.5, ს.გ. II.5, ს.გ. II.6, ს.გ. II.7, ს.გ II.7,
ს.გ. II.9
47
ვემზადებით გამოფენისთვის
1
01.06
განსხვავებული მასალით ჩანაფიქრის განხორციელების ,შემოქმედებითობის ,პრაქტიკული უნარ-ჩვევის განვითარება
ს.გ. II.2, ს.გ. II.5, ს.გ. II.5, ს.გ. II.6, ს.გ. II.7
48
იოცნებე და ხატე, ძერწე, აკეთე
2
07.06
08.06
ჩანაფიქრის განხორციელებისა,და შემოქმედებითი მიდგომის ,სხვადასხვა მასალისა და ტექნიკის ფლობის, საკუთარ და ამხანაგების ნამუშევრებზე აზრის გამოთქმის უნარ-ჩვევის განვითარება
ს.გ. II.2, ს.გ. II.2, ს.გ. II.4, ს.გ. II.5, ს.გ. II.5, ს.გ II.6, ს.გ. II.7, ს.გ  II.8, ს.გ  II.8
49
რა ვიცით, რა შეგვიძლია
2
14.06
15.06
მოსწავლეთა მიერ საწავლო მასალის ათვისების ხარისხისა და შეძენილი ცოდნის, უნარ-ჩვევების შემოწმება
ს.გ. II.6, ს.გ. II.7, ს.გ. II.7, ს.გ. II.7, ს.გ. II.8, ს.გ II.10, ს.გ. II.11

მუსიკა

თემის  დასახელება
სთ. რა-ბა
ჩატარების დრო
მიზანები
შედეგი
1
გავმართოთ კონცერტი
1
14.09
შემოქმედებითი გარემოს, სასიამოვნო განწყობის შექმნა
II.2
II.3
II.4
II.7
II.10
2
შემსრულებლები და მსმენელები

1
17.09
ლექსიკური მარაგის გაფართოება; მუსიკის მოსმენის, დიალოგის უნარ-ჩვევების განვითარება
II.1
II.3
II.4
II.5
II.8
II.11
3
შევქმნათ სიმღერა
2
21.09
24.09
შემოქმედებით საქმიანობაში ჩაბმა
II.1
II.2
II.3
II.9
4
დედა ენა - სიტყვის კონა
1
28.09
განვლილ გაკვეთილებზე დამუშავებული მასალის განზოგადება; მუსიკალური ლექსიკური მარაგის გაფართოება; სიმღერის შესწავლა
II.2
II.5
5
სად ცხოვრობენ ნოტები?
1
01.10
მუსიკის აღქმა ლიტერატურული პროგრამის დახმარებით; შემოქმედებით საქმიანობაში ჩაბმა
II.2
II.3
II.4
II.5
6
იმა მთაზედა
1
05.10
მეტრულ-რიტმული სავარჯიშოების შესრულება; სიმღერის შესწავლა
II.1
II.2
7
როგორ იქმნებოდა ხალხური სიმღერა?
1
08.10
შემოქმედებით საქმიანობაში ჩაბმა -  სიმღერის ,,შექმნა“
II.2
II.3
II.7
8
მოდი, ვნახოთ ვენახი
2
12.10
19.10

რიტმის გრძნობის, დიალოგის, მსჯელობის, საკუთარი აზრის დასაბუთების უნარ-ჩვევების განვითარება; მუსიკალური აღქმის გააქტიურება ქართული ხალხური უმარტივესი საცეკვაო ილეთების გამოყენებით
II.4
II.5
9
გამოსახე ხაზებით
1
22.10
მუსიკის აღქმა - მუსიკის მოსმენით მიღებული შთაბეჭდილებების სხვადასხვა ხერხითა და საშუალებით გამოხატვის უნარ-ჩვევების განვითარება
II.1
II.3
10
გამოიცანი, რა ჰქვია?
1
26.10
შემოქმედებით საქმიანობაში ჩაბმა - მუსიკის აღქმა; წარმოსახვის, დიალოგის, მსჯელობის, ჯგუფში მუშაობის, საკუთარი აზრის დასაბუთების, სხვისი აზრის მიმართ პატივისცემის უნარ-ჩვევების განვითარება
II.1
II.8
II.11
11
ზაზუნა
1
29.10
წარმოსახვის, დიალოგის, მსჯელობის, მუსიკის აღქმის, მუსიკის მოსმენით მიღებული შთაბეჭდილებების სხვადასხვა ხერხებით გამოხატვის უნარები
II.4
II.5
II.7
II.8
II.9
12
შემაჯამებელი გაკვეთილი
1
02.11
შეძენილი ცოდნის განზოგადება-შეჯამება; საკუთარი აზრის გამოხატვის, დასაბუთების დიალოგის, შეფასების უნარ-ჩვევების განვითარება

13
რთველია, რთველი!
2
05.11
09.11
მუსიკის აღქმის, დიალოგის, წარმოსახვის უნარების განვითარება; შესწავლილი მუსიკალური  ტერმინების გამოყენება საუბრის დროს

II.5
II.11
14
რას დაარქმევდი?
1
12.11
შემოქმედებით საქმიანობაში ჩაბმა - მუსიკის აღქმის, წარმოსახვის, დიალოგის, ურთიერთთანმაშრომლობის უნარების განვითარება
II.2
II.4
II.5
II.7
II.8
15
მაჟორი და მინორი
1
16.11
შემოქმედებით საქმიანობაში ჩაბმა - წარმოსახვის, დიალოგის, ვოკალური უნარ-ჩვევების, პლასტიკის განვითარება; მუსიკალური ლექსიკური მარაგის გაფართოება
II.2
II.3
II.5
16
მხიარული - სევდიანი
1
19.11
მუსიკის აღქმის, ყურადღების კონცენტრაციის, ვოკალური უნარ-ჩვევების, ლექსიკური მარაგის გაფართოება-განვითარება
II.2
II.5
II.7
II.11
17
ცხენობანა
1
26.11
წარმოსახვის, დაკვირვების, ვოკალური უნარ-ჩვევების განვითარება
II.1
II.3
II.4
18
შევასრულოთ ჩქარა - ნელა
1
30.11
წარმოსახვის, დაკვირვების, ყურადღების, მუსიკის აღქმის უნარ-ჩვევების განვითარება
II.2
II.3
II.5
II.11
19
მოდით, ვითამაშოთ?
1
03.12
წარმოსახვის, დიალოგის, ურთიერთთანამშრომლობის, განსხვავებული აზრისადმი პატივისცემის უნარ-ჩვევების განვითარება
II.2
II.3
II.12
20
ხვალ გოგონას დღეობაა!
1
07.12
წარმოსახვის, მუსიკის აღქმის უნარ-ჩვევების, პლასტიკის, რიტმის გრძნობის განვითარება
II.2
II.3
II.7
21
ჭიდაობას რა უნდა!
1
10.12
მუსიკის აღქმის, დიალოგის, წარმოსახვის უნარ-ჩვევების განვითარება

II.3
II.5
22
საკუთარი სახელები
1
14.12
რიტმის გრძნობის, პლასტიკის განმავითარებელი სავარჯიშოების შესრულება
II.1
II.3
23
დილა
1
17.12
მეტრულ-რიტმული სავარჯიშოების შესრულება; სიმღერის შესწავლა
II.1
II.2
II.3
24
ფიფქებო, ფიფქებო
1
21.12
დიალოგის, მუსიკის მოსმენისა და აღქმის, ვოკალური უნარ-ჩვევების განვითარება
II.1
II.2
II.3
II.4
II.5
II.8
II.10
25
იმედის ვარსკვლავი
1
24.12
დიალოგის, მსჯელობის, მუსიკის მოსმენის უანრ-ჩვევების განვითარება; საზეიმო განწყობის შექმნა
II.2
II.4
II.7
II.10
26
ალილოობა
1
28.12
მსჯელობის, დიალოგის, ვოკალური უნარ-ჩვევების განვითარება
II.2
II.3
II.10
27
ქართლ-კახეთი, იმერეთი
1
18.01
რიტმის გრძნობის, დიალოგის, ვოკალური უნარ-ჩვევების განვითარება
II.1
II.2
II.3
28
ჩემო ლამაზო სამშობლო
1
21.01
დიალოგის, მსჯელობის, საკუთარი აზრის დასაბუთების, ვოკალური უნარ-ჩვევების განვითარება
II.2
II.3
II.4
II.5
II.11
29
სიმღერები შრომის დროს
1
25.01
მეტრულ-რიტმული სავარჯიშოების; პლასტიკის, დიალოგის, ვოკალური უანრ-ჩვევების განვითარება
II.1
II.2
II.3
II.10
30
მზევ, შინ შემოდიო
1
28.01
რიტმის გრძნობის, მუსიკის მოსმენა-აღქმის; დიალოგის, ვოკლაური უნარ-ჩვევების განვითარება
II.1
II.4
II.5
II.8
II.10
31
გამოიცანი, რომელი საკრავია?
1
01.02
შეძენილი ცოდნის გამოყენების, ყურადღების, დაკვირვების, დიალოგის, ტემბრული აღქმის, ვოკალური უნარ-ჩვევების განვითარება
II.2
II.5
II.10
II.11
32
ერთი დღე ქართულ სოფელში
1
04.02
შეძენილი ცოდნის განზოგადება
II.2
II.4
II.5
II.8
II.10
II.11
33
პროექტი
2
08.02
11.02
შემოქმედებით საქმიანობაში, ჩართვის, თანამშრომლობის, კომუნიკაციის, წერის, ხატვის, ვოკალური უნარ-ჩვევების განვითარება
II.7
II.8
34
მუმლი მუხასაო
1
15.02
რიტმის გრძნობის, ვოკალური უნარ-ჩვევების განვითარება
II.1
II.2
II.4
35
ცეკვები, ცეკვები, ცეკვები
1
18.02
მეტრისა და რიტმის გრძნობის, ვოკალური უნარ-ჩვევების განვითარება
II.1
II.4
II.6
36
რომელი საკრავია?
1
22.02
მუსიკის მოსმენის ტემბრული აღქმის, დიალოგის მსჯელობის, ვოკალური უნარ-ჩვევების განვითარება
II.2
II.4
II.6
II.12
37
ლეგენდა თბილისზე
1
25.02
დიალოგის, მსჯელობის, ვოკალური უნარ-ჩვევების განვითარება
II.2
38
ფოლკლორის საღამო
1
29.02
შეძენილი ცოდნის განზოგადება-შეჯამება
II.2
II.4
II.7
II.8
39
დილის მუსიკა
1
07.03
დიალოგის, წარმოსახვის, მუსიკის მოსმენის, აღქმის, ვოკლაური უნარ-ჩვევების განვითარება
II.2
II.5
II.10
II.11
II.12
40
საღმოს მუსიკა
1
10.03
დიალოგის, წარმოსახვის, აღქმის, ვოკლაური უნარ-ჩვევების განვითარება
II.2
II.5
II.11
41
ადვილია გახდე შემსრულებელი?
1
14.03
დიალოგის, მსჯელობის, განსხვავებული აზრის მიმართ პატივისცემის გამოვლენის უნარ-ჩვევების განვითარება
II.10
II.12
42
ნიკოლო პაგანინი
1
17.03
დიალოგის, მსჯელობის უნარ-ჩვევების განვითარება; ტემბრული აღქმის ჩამოყალიბება-განვითარება
II.4
II.10
II.12
43
ტყის კონცერტი
1
21.03
მუსიკის მოსმენის, მისი აღქმის, დიალოგის, მსჯელობის, წარმოსახვის უნარ-ჩვევების განვითარება
II.2
II.4
II.5
II.6
II.12
44
როგორ მოვიქცეთ კონცერტზე?
1
24.03
დიალოგის, მსჯელობის, საკუთარი შემოქმედების წარმოჩენის უნარ-ჩვევების განვითარება
II.2
II.8

შევქმნათ სიმღერა
1
28.03
შემოქმედებით საქმიანობაში ჩაბმა, სიმღერის შესწავლა
II.2
II.6

45
გაითამაშე ზღპარი
1
31.03
დიალოგის, მსჯელობის, წარმოსახვის  უნარ-ჩვევების განვითარება

II.2
II.3
46
თოჯინების თეატრში
1
04.04
შემოქმედებით საქმიანობაში ჩაბმა, წარმოდგენის დადგმა, წარმოსახვის, დიალოგის, უნარ-ჩვევების განვითარება
II.2
II.3
II.8
II.11
47
როგორ მოვიქცეთ თეატრში
1
07.04
დიალოგის, მსჯელობის, სხვისი აზრის მიმართ პატივისცემის დემონსტრირების უნარ-ჩვევების განვითარება
II.4
II.8
48
მოდით, ვიოხუნჯო?თ!
1
11.04
მეტრულ-რიტმული სავარჯიშოები; ვოკალური უნარ-ჩვევების, პლასტიკის, მიმიკის განმავითარებებლი სავარჯიშოები
II.2
II.3
II.4
49
გაკვეთილი-მოსმენა და გაკვეთილი-კონცერტი
2
14.04
18.04
შეძენილი ცოდნის განზოგადება-შეჯამება

50
მუსიკალური პორტრეტები
1
21.04
წარმოსახვის, დიალოგის, მსჯელობის, მუსიკის მოსმენა-აღქმის უნარ-ჩვევების განვითრება
II.5
II.6
II.9
51
მულტფილმები, მულტფილმები
2
25.04
05.05
წარმოსახვის, დიალოგის, მსჯელობის, მუსიკის მოსმენა-აღქმის უნარ-ჩვევების განვითრება
II.2
II.8
II.11
52
შუქნიშანი - ჩვენი მეგობარი
2
16.06
19.06
ყუარდღების კონცენტრაციის, წარმოსახვის, დიალოგის უნარების, რიტმის გრძნობის განვითარება
II.2
II.4
II.5
53
გავცვალოთ როლები
2
23.06
30.06
შეძენილი ცოდნის განზოგადება
II.2
II.5
II.6
54
გაზაფხულის მახარობელი
2
02.06
06.06
დიალოგის, წარმოსახვის, საკუთარი აზრის დასაბუთების, ვოკალური უნარ-ჩვევების განვითარება
II.2
II.4
II.5
55
გაზაფხულის ზეიმი
2
09.06
13.06
შეძენილი ცოდნის განზოგადება; შემოქმედებით საქმიანობაში ჩაბმა - მზადება გაზაფხულის დღესასწაულისათვის - სიმღერების გახსენება-შესწავლა; საკუთარი შემოქმედების წარდგენა ნაცნობი აუდიტორიისათვის
II.2
II.7
II.8
56
შემაჯამებელი გაკვეთილი
1
16.06
შეძენილი ცოდნის შეჯამება-გახსენება



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen