ქართულის თემატური
№
|
თემის დასახელება
|
სთ. რა-ბა
|
ჩატარების დრო
|
მიზანი
|
შედეგი
|
1
|
„პირველად სკოლაში“ - გაცნობა
|
2
|
15.09
|
სასკოლო-სოციალურ გარემოში ჩართვა; ყურადღების მობილიზება; ინსტრუქციის მოსმენა-გაგება
|
I.1,2,4
|
2
|
„მე სკოლაში მივდივარ”
|
2
|
18.09
|
სასკოლო-სოციალურ გარემოში ჩართვა; ყურადღების მობილიზება; სურათის აღწერა; კლასიფიკაციის მოხდენა და მისი ვერბალიზაცია
|
I.1,2,4
|
3
|
სასკოლო, საოჯახო ნივთების, სათამაშოების კლასფიკაცია
|
1
|
19.09
|
სასკოლო-სოციალურ გარემოში ჩართვა; მარტივი ინფორმაციის გადმოცემა ნაცნობ თემაზე; სიტუაციურ თამაშებში ჩართვა; სივრცითი მარტივი მიმართებების დაფიქსირება
|
I.1,2,3,4
|
4
|
ჩვენი საკლასო ოთახი
|
2
|
20.09
|
სასკოლო-სოციალურ გარემოში ჩართვა; მარტივი ინფორმაციის გადმოცემა ნაცნობ თემაზე; სიტუაციურ თამაშებში ჩართვა; სივრცითი მარტივი მიმართებების დაფიქსირება
|
I.1,2,3,4
|
5
|
ჩვენი გაკვეთილები - ქართული ენის გაკვეთილი
|
1
|
21.09
|
სასკოლო-სოციალური ქცევების გაცნობიერება; სურათის აღწერა; მიზნობრივ თამაშში ჩართვა; საგაკვეთილო პროცესის დასტრუქტურება; ფონოლოგიური ცნობიერების გავარჯიშება; სივრცითი მიმართების გავარჯიშება; ყურადღების მობილიზება
|
I.1,2,3
|
6
|
ჩვენი გაკვეთილები - გამოყენებითი ხელოვნება
|
1
|
22.09
|
სასკოლო-სოცალურ ქცევების გაცნობიერება; სურათის აღწერა; მიზნობრივ თამაშში ჩართვა; საგაკვეთილო პროცესის დასტრუქტურება; ფონოლოგიური ცნობიერების გავარჯიშება; სივრცითი მიმართების გავარჯიშება;
|
I.1,2,3
|
7
|
ჩვენი გაკვეთილები - მათემატიკა
|
1
|
25.09
|
სასკოლო ქცევების გაცნობიერება; სურათის აღწერა; წაკითხულს მოსმენა, გააზრება, პასუხის გაცემა კითხვებზე; საგაკვეთილო პროცესის დასტრუქტურება; ფონოლოგიური ცნობიერების გავარჯიშება; სივრცითი მიმართების 26,09გავარჯიშება;
|
I.1,2,3,4
|
8
|
ჩვენი გაკვეთილები - სპორტი
|
1
|
26.09
|
სასკოლო ქცევის გაცნობიერება; საგაკვეთილო პროცესის დასტრუქტურება; ფონოლოგიური ცნობიერების გავარჯიშება; ყურადღების კონცენტრაცია და მეხსიერების გავარჯიშება;
|
I.1,2,3,4
|
9
|
ჩვენი გაკვეთილები - ბუნება
|
2
|
27.09
|
სასკოლო ქცევის გაცნობიერება; სურათის აღწერა; წაკითხულს მოსმენა, გააზრება, პასუხის გაცემა კითხვებზე; ფონოლოგიური ცნობიერების გავარჯიშება; სივრცითი მიმართების გავარჯიშება; სოციალური უნარ-ჩვევების გავარჯიშება
|
I.1,2,3,4
|
10
|
ჩვენი გაკვეთილები - მუსიკა
|
1
|
28.09
|
სასკოლო ქცევის გაცნობიერება; სურათის აღწერა; წაკითხულს მოსმენა, გააზრება, პასუხის გაცემა კითხვებზე; საგაკვეთილო პროცესის დასტრუქტურება; ფონოლოგიური ცნობიერების გავარჯიშება; სივრცითი მიმართების გავარჯიშება;
|
I.1,2,3
|
11
|
ა, ი
|
3
|
29.09-02.10
|
შესასწავლი ბგერების დაფიქსირება და მეტყველებიდან მათი გამოყოფა, მიმართების დამყარება გრაფიკულ ხატთან; შესასწავლი ასოების გამოყოფა მთლიანი სიტყვიდან და თავასოს დაფიქსირება; სიტყვის მთლიანი ხატის აღქმა, მისი იდენტიფიკაცია: აკუსტიკურის ნახატთან, ნახატის - ნაბეჭდთან
|
I.1,2,3,4,5,6,7
|
12
|
დ, ე
|
3
|
03-04.10
|
შესასწავლი ბგერების დაფიქსირება და მეტყველებიდან მათი გამოყოფა, მიმართების დამყარება გრაფიკულ ხატთან; შესასწავლი ასოების გამოყოფა მთლიანი სიტყვიდან და თავასოს დაფიქსირება; სიტყვის მთლიანი ხატის აღქმა, მისი იდენტიფიკაცია: ფონოლოგიური ცნობიერების განვითარება
|
I.1,2,3,5,6,7
|
13
|
მ, ს
|
4
|
05-06-09.10
|
შესასწავლი ბგერების დაფიქსირება და მეტყველებიდან მათი გამოყოფა, მიმართების დამყარება გრაფიკულ ხატთან; შესასწავლი ასოების გამოყოფა მთლიანი სიტყვიდან და თავასოს დაფიქსირება; სიტყვის მთლიანი ხატის აღქმა, მისი იდენტიფიკაცია: ლექსიკის გამდიდრებაზე ზრუნვა
|
I.1,2,3,5,6,7,8
|
14
|
რ, ჩ
|
4
|
10-11-12.10
|
შესასწავლი ბგერების დაფიქსირება და მეტყველებიდან მათი გამოყოფა, მიმართების დამყარება გრაფიკულ ხატთან; შესასწავლი ასოების გამოყოფა მთლიანი სიტყვიდან და თავასოს დაფიქსირება; სიტყვის მთლიანი ხატის აღქმა, მისი იდენტიფიკაცია: კითხვის საწყისი უნარის განვითარება
|
I.1,2,3,45,6,7,8
|
15
|
ვ, ნ
|
4
|
13-16-17.10
|
შესასწავლი ბგერების დაფიქსირება და მეტყველებიდან მათი გამოყოფა, მიმართების დამყარება გრაფიკულ ხატთან; შესასწავლი ასოების გამოყოფა მთლიანი სიტყვიდან და თავასოს დაფიქსირება; სიტყვის მთლიანი ხატის აღქმა, მისი იდენტიფიკაცია: აკუსტიკურის ნახატთან, ნახატის - ნაბეჭდთან
|
I.1,2,3,45,6,7,8
|
16
|
ზ, ო
|
5
|
18-19-20.10
|
შესასწავლი ბგერების დაფიქსირება და მეტყველებიდან მათი გამოყოფა, მიმართების დამყარება გრაფიკულ ხატთან; შესასწავლი ასოების გამოყოფა მთლიანი სიტყვიდან და თავასოს დაფიქსირება; სიტყვის მთლიანი ხატის აღქმა, მისი იდენტიფიკაცია: სიტყვის გრაფიკული ხატის გამთლიანებაზე ვარჯიში
|
I.1,2,3,45,6,7,8
|
17
|
თ, შ
|
5
|
23-24-25.10
|
შესასწავლი ბგერების დაფიქსირება და მეტყველებიდან მათი გამოყოფა, მიმართების დამყარება გრაფიკულ ხატთან; შესასწავლი ასოების გამოყოფა მთლიანი სიტყვიდან და თავასოს დაფიქსირება; სიტყვის მთლიანი ხატის აღქმა, მისი იდენტიფიკაცია: წერის მიმართების დაფიქსირება
|
I.1,2,3,45,6,7,8
|
18
|
კ, ლ
|
5
|
26-27-30-31.10
|
შესასწავლი ბგერების დაფიქსირება და მეტყველებიდან მათი გამოყოფა, მიმართების დამყარება გრაფიკულ ხატთან; შესასწავლი ასოების გამოყოფა მთლიანი სიტყვიდან და თავასოს დაფიქსირება; სიტყვის მთლიანი ხატის აღქმა, მისი იდენტიფიკაცია: აკუსტიკურის ნახატთან, ნახატის - ნაბეჭდთან
|
I.1,2,3,45,6,7,8
|
19
|
ბ, უ
|
5
|
01-02-03
.11
|
შესასწავლი ბგერების დაფიქსირება და მეტყველებიდან მათი გამოყოფა, მიმართების დამყარება გრაფიკულ ხატთან; შესასწავლი ასოების გამოყოფა მთლიანი სიტყვიდან და თავასოს დაფიქსირება; სიტყვის მთლიანი ხატის აღქმა, მისი იდენტიფიკაცია: წერითი მოტორიკის განვითარება
|
I.1,2,3,45,6,7,8
|
20
|
პ, გ
|
5
|
06-07-08.11
|
შესასწავლი ბგერების დაფიქსირება და მეტყველებიდან მათი გამოყოფა, მიმართების დამყარება გრაფიკულ ხატთან; შესასწავლი ასოების გამოყოფა მთლიანი სიტყვიდან და თავასოს დაფიქსირება; სიტყვის მთლიანი ხატის აღქმა, მისი იდენტიფიკაცია: ფონოლოგიური ცნობიერების განვითარება
|
I.1,2,3,45,6,7,8
|
21
|
ც, წ
|
4
|
09-10-13.11
|
შესასწავლი ბგერების დაფიქსირება და მეტყველებიდან მათი გამოყოფა, მიმართების დამყარება გრაფიკულ ხატთან; შესასწავლი ასოების გამოყოფა მთლიანი სიტყვიდან და თავასოს დაფიქსირება; სიტყვის მთლიანი ხატის აღქმა, მისი იდენტიფიკაცია: ენობრივი გამოცდილების გააქტიურება
|
I.1,2,3,45,6,7,8
|
22
|
ხ, ფ
|
5
|
14-15-16-17.11
|
შესასწავლი ბგერების დაფიქსირება და მეტყველებიდან მათი გამოყოფა, მიმართების დამყარება გრაფიკულ ხატთან; შესასწავლი ასოების გამოყოფა მთლიანი სიტყვიდან და თავასოს დაფიქსირება; სიტყვის მთლიანი ხატის აღქმა, მისი იდენტიფიკაცია: მიზანმიმართული სამეტყველო აქტივობის უნარის განვითარება
|
I.1,2,3,45,6,7,8
|
23
|
ქ, ყ
|
4
|
20-21-22.11
|
შესასწავლი ბგერების დაფიქსირება და მეტყველებიდან მათი გამოყოფა, მიმართების დამყარება გრაფიკულ ხატთან; შესასწავლი ასოების გამოყოფა მთლიანი სიტყვიდან და თავასოს დაფიქსირება; სიტყვის მთლიანი ხატის აღქმა, მისი იდენტიფიკაცია: მთელისა და ნაწილის ურთიერთმიმართების დამყარება
|
I.1,2,3,45,6,7,8
|
24
|
ძ, ღ
|
3
|
24-27.11
|
შესასწავლი ბგერების დაფიქსირება და მეტყველებიდან მათი გამოყოფა, მიმართების დამყარება გრაფიკულ ხატთან; შესასწავლი ასოების გამოყოფა მთლიანი სიტყვიდან და თავასოს დაფიქსირება; სიტყვის მთლიანი ხატის აღქმა, მისი იდენტიფიკაცია: კლასიფიკაციის უნარის განვითარება
|
I.1,2,3,45,6,7,8
|
25
|
ჯ, ტ
|
3
|
28-29.11
|
შესასწავლი ბგერების დაფიქსირება და მეტყველებიდან მათი გამოყოფა, მიმართების დამყარება გრაფიკულ ხატთან; შესასწავლი ასოების გამოყოფა მთლიანი სიტყვიდან და თავასოს დაფიქსირება; სიტყვის მთლიანი ხატის აღქმა, მისი იდენტიფიკაცია: სათაურიანი და სიუჟეტიანი ტექსტების წაკითხვა
|
I.1,2,3,45,6,7,8
|
26
|
ჟ
|
3
|
30.11-01.12
|
შესასწავლი ბგერების დაფიქსირება და მეტყველებიდან მათი გამოყოფა, მიმართების დამყარება გრაფიკულ ხატთან; შესასწავლი ასოების გამოყოფა მთლიანი სიტყვიდან და თავასოს დაფიქსირება; სიტყვის მთლიანი ხატის აღქმა, მისი იდენტიფიკაცია: მოსმენა და ადეკვატიური რეაგირება ინფორმაციაზე და ინსტრუქციაზე
|
I.1,2,3,45,6,7,8
|
27
|
ჭ, ჰ
|
3
|
04-05.12
|
შესასწავლი ბგერების დაფიქსირება და მეტყველებიდან მათი გამოყოფა, მიმართების დამყარება გრაფიკულ ხატთან; ილუსტრაციის დაკავშირება ტექსტის შინაარსთან; შესასწავლი ასოების გამოყოფა მთლიანი სიტყვიდან და თავასოს დაფიქსირება; სიტყვის მთლიანი ხატის აღქმა, მისი იდენტიფიკაცია:
|
I.1,2,3,45,6,7,8
|
28
|
ბავშვის სათვალე
|
2
|
06-07.12
|
მარტივი დიალოგის ტიპის ტექსტის წაკითხვა ინდივდუალურად და წყვილებში; ტექსტის შინაარსის გაგება; კონკრეტულ თემასთან დაკავშირებით სამეტყველო აქტივობის ჩართვა; მარცვლებითა და ნახატით სიტყვის დასახელება; მარტივი საინფორმაციო ტექსტის გაგება; ასოს გამოწერა ბადეში
|
I.1,4,5,6,9,11
|
29
|
ვაშა, ჩვენ კითხვა ვიცით
|
3
|
08-11-12.12
|
მარტივი ტექსტის წაკითხვა; ტექსტის შინაარსის გაგება; მარტივ საინფორმაციო ტექსტში მოცემული ინფორმაციის გაგება ხმოვან-თანხმოვნის გარჩევა/გამჯვნა ტექსტის სათაურის და ძირითადი ტექსტის გარჩევა
|
I.1,5,6,7,9
|
30
|
ნუცას სკოლა
|
2
|
13-14.12
|
მარტივი ტექსტის წაკითხვა; ტექსტის შინაარსის გაგება; საინფორმაციო ტექსტის გაგება; ასოს, სიტყვის, წინადადების გამოწერა ბადეში
|
I.1,5,7,9
|
31
|
კატო ავად გახდა
|
3
|
15-18.12
|
მარტივი ტექსტის წაკითხვა; ტექსტის შინაარსის გაგება; ტექსტის დაკავშირება ილუსტრაციებთან და მათი დეტალური აღწერა
|
I.1,2,3,5,7,9
|
32
|
სოფელში
|
3
|
19-20-21.12
|
მარტივი ლექსის წაკითხვა; ლექსის ლექსიკური დამუშავება; პერსონაჟის დახასიათებისა და შეფასების საწყისი ელემენტის გამოკვეთა; პერსონაჟის დასახასიათებლად სამეტყველო აქტივობაში ადეკვატური ჩართვა
|
I.1,3,5,6,7,8,9
|
33
|
ზამთარი
|
4
|
22-25-26.12
|
მარტივი საბავშვო მოთხრობის წაკითხვა ინდივიდუალურად/ დიალოგში; შინაარსის გაგება და ყველა ლექსიკური ერთეულის მნიშვნელობის აღქმა; ტექსტის შინაარსობრივი დამუშავება
|
I.1,2,3,5,6,7,8,9
|
34
|
რა ვიცით?
|
3
|
27-28-29.12
|
||
35
|
სკოლისაკენ ჰერი, ჰერი!
|
4
|
მარტივი საბავშვო ლექსის წაკითხვა; ტექსტის შინაარსის გაგება; ტექსტის უცნობი/რთული ლექსიკური ერთეულების დამუშავება/გაგება; აზროვნების გააქტიურების მიზნით სიტყვების ერთგვარი კლასიფიცირება
|
I.1,2,3,5,6,7,9
|
|
36
|
არდადეგები დამთავრდა
|
3
|
მარტივი ტექსტის წაკითხვა; ტექსტის შინაარსის გაგება; აზროვნების გააქტიურება კოგნიტური სავარჯიშოების მეშვეობით; ასოს, სიტყვის, წინადადების გამოწერა ბადეში
|
I.1,4,5,7,9
|
|
37
|
ნინოს ნაამბობი
|
2
|
მარტივი ტექსტის წაკითხვა და შინაარსის გაგება; ტექსტის შინაარსთან საკუთარი გამოცდილების დაკავშირება; სამეტყველო აქტივობაში ჩართვა; აზროვნების გააქტიურება ენობრივი სავარჯიშოების მეშვეობით
|
I.1,2,3,5,6,7,8
|
|
38
|
რა ჰქვია კვირის დღეებს?
|
3
|
მარტივი ტექსტის წაკითხვა და გაგება; კვირის დღეების სახელწოდებებს დამახსოვრება; აზროვნების გააქტიურება ლექსიკურ-კოგნიტური სავარჯიშოების მეშვეობით;
|
I.1,4,5,7,9
|
|
39
|
სახალისო ლექსები
|
3
|
მცირე ზომის ლექსების წაკითხვა; სათაურდან გამომდინარე ტექსტების შინაარსის გაგება და განწყობის დაფიქსირება; სამეტყველო აქტივობაში ადეკვატური ჩართვა და მართლმეტყველების ნორმების დაცვა
|
I.1,2,5,6,7
|
|
40
|
ხეების დავა
|
3
|
მარტივი საბავშვო მოთხრობის წაკითხვა; ტექსტის ლექსიკური დამუშავება; ტექსტის შინაარსობრივი დამუშავება; საინფორმაციო ტექსტში მოცემული ინფორმაციის გაგება/ დამახსოვრება; წინადადებაზე მუშაობა
|
I.1,5,6,7,9
|
|
41
|
მოგზაური
|
2
|
მარტივი საბავშვო მოთხრობის წაკითხვა და შინაარსის გაგება; ტექსტის დეტალურ-შინაარსობრივი დამუშავება; გააქტიურება კოგნიტური სავარჯიშოების მეშვეობით; ასოს, სიტყვის, წინადადების გამოწერა ბადეში
|
I.1,5,6,7,9
|
|
42
|
ალექსი და აქლემი
|
2
|
მარტივი ტექსტის წაკითხვა ინდივიდუალურად; წაკითხვა გაგრძელებით; მასწავლების მიერ მითითებული ადგილის წაკითხვა; გამოცანის გარჩევა ძირითადი ტექსტისგან და მისი პასუხის დამოუკიდებლად ჩაწერა რვეულში.
|
I.4,5,7,8,9
|
|
43
|
სოსოს ქუდი
|
3
|
მარტივი ტექსტის წაკითხვა ინდივიდუალურად, სწორი ინტონაციით, წაკითხვა გაგრძელებით; ილუსტრაციის დაკავშირება ტექსტის შესატყვის ეპიზოდთან; ნაბეჭდ ტექსტში შეცდომების პოვნა; ხმოვნების და თანხმოვნებს გარჩევა სიტყვაში
|
I.1,2,4,5,6,7,9
|
|
44
|
დილა ჩვენს ეზოში
|
3
|
მარტივი ტექსტის წაკითხვა ინდივიდუალურად, სწორი ინტონაციით, წაკითხვა გაგრძელებით; წაკითხვა წყვილებში და დიალოგის სახით; წინადადების საზღვრების დადგენა
|
I.1,2,4,5,6,7,8,9, 11
|
|
45
|
თებერვალო, თებერვალო
|
4
|
ლექსის წაკითხვა ინდივიდუალურად და ჯგუფთან ერთად; კითხვებზე სწორი პასუხის გაცემა; წინადადების საზღვრების დადგენა და წერტილით გამოყოფა
|
I.1,2,4,5,6,7,9,10
|
|
46
|
ენძელა
|
3
|
სწორი ინტონაციით წაკითხვა; კითხვებზე სწორი პასუხის გაცემა; მცირე ზომის ლექსის ზეპირად წარმოთქმა სათანადო ინტონაციით
|
I.2,4,5,6,7,9,10
|
|
47
|
ყველაზე ლამაზი დედიკო
|
4
|
ტექსტის წაკითხვა მთლიანი სიტყვებით, პაუზებით, სათანადო ინტონაციით, გაგრძელება მითითებული ადგილიდან; სურათის აღწერა სათანადო ლექსიკის გამოყენებვით; ტექსტის გაგება და გადმოცემული ამბის შეფასება
|
I.1,2,4,5,6,7,8,9
|
|
48
|
წითელი და მწვანე
|
4
|
მარტივი ინსტრუქციის ადექვატურად გაგება და შესრულება; მარტივი ტექსტის წაკითხვა სწორი ინტონაციით, როლებში; კონტექსტის მიხედვით სწორი ილუსტრაციის შერჩევა
|
I.1,2,4,5,7,9
|
|
49
|
დედის დღე
|
3
|
ხმამაღლა, მთლიანი სიტყვებით წაკითხვა; ტექსტის მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა; ნახატების მიხედვით ამბის თხრობა
|
I.2,3,4,7,9
|
|
50
|
აბა, გამოიცანი
|
4
|
მარტივი მცირე ზომის მოთხრობის წაკითხვა მთლიანი სიტყვებით, გაგრძელებით კითხვა; მოცემული მარცვლებით სიტყვების შედგენა
|
I.2,4,5,6,7,8
|
|
51
|
თხუპნია
|
3
|
ლექსის ამოცნობა; საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა; მოცემული მარცვლებით სიტყვების შედგენა-ამოკითხვა; ნასწავლი მასალის მიხედვით ახალი ამოცანის გადაჭრა.
|
I.3,4,5,6,7,8,9
|
|
52
|
მეგობრობა
|
3
|
ტექსტის წაკითხვა ხმამაღლა, მთლიანი სიტყვებით, სწორი ინტონაციით, გაგრძელებით წაკითხვა; ტექსტის შინაარსზე კითხვებზე პასუხის გაცემა, საკუთარ გამოცდილებაზე საუბარი
|
I.2,4,5,6,7,8,9,11
|
|
53
|
კომბლე
|
4
|
ზღაპრის დასაწყისისა და დასასრულის ამოცნობა; წაკითხვა როლებში, სხვისი დაწყებული კითხვის გაგრძელება; ილუსტრაციის დაკავშირება ზღაპრის კონკრეტულ ეპიზოდთან
|
I.1,4,5,8,9
|
|
54
|
ერთი დევი ყოფილა
|
3
|
ლექსის ფორმის ნაწარმოების ამოცნობა; ლექსის სწორი ინტონაციით წაკითხვა, ზეპირად წარმოთქმა; ზღაპრის ფორმის ნაწარმოების გარჩევა-ამოცნობა; მარტივი სახალისო ტექსტის გაგება
|
I.2,3,4,,5,8
|
|
55
|
მატა და ვაგუ
|
3
|
მარტივი საბავშვო მოთხრობის წაკითხვა და შინაარსის გაგება; მოთხრობის დასმული საკითხის აღქმა და გაზოგადება; მარტივი წინადადების ნიმუშიდან გადაწერა
|
I.1,2,3,4,5,6,7,9
|
|
56
|
თხა და გიგო
|
3
|
მარტივი საბავშვო მოთხრობის წაკითხვა და გაგება; ტექსტის შინაარსობრივი დამუშავება; მარტივი საინფორმაციო ტექსტის გაგება
|
I.1,2,3,4,5,6,7,8,9
|
|
57
|
ბიჭო, ვისი ხარ მალხაზი
|
3
|
საბავშვო ლექსის წაკითხვა, გაგება, ზეპირად დასწავლა; ადრე შეძენილი ცოდნის გახსენება და გამოხატვა; ნაწერის თვითშეფასება და შეცდომების გასწორება
|
I.3,4,5,6,7,9
|
|
58
|
ცრუ
|
3
|
მარტივი საბავშვო მოთხრობის წაკითხვა და შინაარსის გაგება; ტექსტის ლექსიკური და იდეური დამუშავება; კოგნიტურ-შემეცნებითი სავარჯიშოს შესრულება
|
I.1,2,3,4,5,6,7,8,9
|
|
59
|
დაჩის ნავი
|
3
|
დამოუკიდებლად წაიკითხოს და სათანადოთ აღიქვას წაკითხულის შინაარსი; გამოამჟღავნოს წიგნთან მუშაობის საწყისი ჩვევები; ამოიცნოს ტექსტში მარტივი ენობრივი ერთეულები
|
I.5,6,7,9, 10
|
|
60
|
მკვეხარა
|
3
|
მარტივი საბავშვო ლექსის წაკითხვა და ზეპირად დასწავლა; ლექსის შინაარსობრივ-ლექსიკური დამუშავება; კითხვაში გავარჯისება; სიტყვებისა და წინადადებათა რიგის თანმიმდევრობით ჩაწერა
|
I.3,4,5,6,7,9
|
|
61
|
ბაქია ბატკანი
|
3
|
მარტივი საბავშვო მოთხრობის წაკითხვა და შინაარსის გაგება; პერსონაჟის შეფასება და თავისი დამოკიდებულების გამოხატვა
|
I.1,2,3,4,5,6,7,9, 10
|
|
62
|
ჟაკო
|
3
|
მარტივი საბავშვო მოთხრობის წაკითხვა და შინაარსის გაგება; სასაუბრო აქტივობაში ჩართვა; ლექსიკური სავარჯიშოს შესრულება
|
I.1,2,3,4,5,6,7,9, 10
|
|
63
|
ღრუბელი
|
3
|
მარტივი საბავშვო ლექსის წაკითხვა და ზეპირად დასწავლა; კითხვაში გავარჯიშება; წერითი სამუშაოს შესრულება; ნაწერის თვითშეფასება და შეცდომების გასწორება
|
I.1,3,4,5,6,7,9
|
|
64
|
ეშმაკუნა იხვი
|
3
|
საბავშვო ლექსის წაკითხვა და ტექსტის შინაარსობრივი დამუშავება; აზროვნების გასააქტიურებლად კოგნიტური სავარჯიშოს შესრულება
|
I.3,4,5,6,7,9
|
|
65
|
ფაიფურის თოჯინა
|
3
|
მარტივი საბავშვო მოთხრობის წაკითხვა და მისი შინაარსობრივი დამუშავება; პერსონაჟის შეფასება და თავისი დამოკიდებულების გამოხატვა
|
I.1,2,3,4,5,6,7,9
|
|
66
|
ხატვის გაკვეთილზე
|
2
|
პერსონაჟის შეფასება და თავისი დამოკიდებულების გამოხატვა; საკითხის მოგვარების შესახებ გარკვეული პოზიციის ჩამოყალიბება ჯგუფური მუშაობის შედეგად
|
I.1,2,3,4,5,6,7,8,9
|
|
67
|
სიტყვის ძალა
|
1
|
მარტივი საბავშვო მოთხრობის წაკითხვა და გაგება; სამეტყველო ეტიკეტის ენობრივი ფორმულების დასწავლა; წინადადების შედგენა გამართვაზე მუშაობა
|
I.1,2,3,4,5,6,7,8,
9,10
|
|
68
|
უშიშარი კაპიტანი
|
2
|
ტექსტის მცირე ილუსტრაციის აღწერა; ილუსტრაციის მიმართების დამყარება სათაურთან; ტექსტის შინაარსის შესატყვისად საკუთარი სურვილებისა და ემოციების გადმოცემა
|
I.1,2,4,5,6,7,8,9, 10
|
|
69
|
მატარებელი
|
1
|
მიმართების დამყარება საგნებისა და მოქმედების აღმნიშვნელ სიტყვებს შორის; მასწავლებლის მიერ მითითებული ადგილების პოვნა და წაკითხვა
|
I.5,6,7,8,9,10
|
|
70
|
ამწეები
|
1
|
ნაბეჭდი ტექსტის სწორად წაკითხვა და გადაწერა; სააზროვნო ოპერაციის შესრულება ზედმეტის გამორიცხვის მეთოდით-ნახატის გამორიცხვა ლექსისგან, მოთხრობისგან, ზღაპრისგან
|
I.3,4,5,6,9,11
|
|
71
|
ოთხი სურვილი - ზამთარი
|
3
|
ნაწერში დაშვებული შეცდომების გასწორება; ჯგუფურ აქტივობაში ჩართვა და შესატვისი სამეტყველო როლის შერჩევა; პერსონაჟის დახასიათება
|
I.1,2,4,5,8,9
|
|
72
|
წელიწადი
|
2
|
საკუთარი ნაწერის შესწორება; ნასწავლი ტექსტების მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა (მომეწონა - არ მომეწონა); გამოცანის გარჩევა ლექსისგან, მისი ამოხსნა
|
I.2,4,5,7,8,9,10
|
|
73
|
მზე შინა და მზე გარეთა
|
3
|
ლექსის გარჩევა მოთხრობისგან; მცირე ზომის ლექსის დაზეპირება; ნახატების მიხედვით მცირე ზომის ამბის შედგენა; წერაში დაშვებული შეცდომების გასწორება
|
I.2,4,5,9,11
|
|
74
|
იაკობის სტუმარი
|
1
|
ლექსის ზეპირად წარმოთქმა; ნასწავლ ტექსტთან დაკავშირებით კითხვებზე პასუხის გაცემა; საკუთარი ნაწერის გასწორება; სხვისი დაწყებული კითხვის გაგრძელება
|
I.2,4,5,8,9
|
|
75
|
იაკობ გოგებაშვილი და მისი მოთხრობები
|
3
|
მინიშნებებზე დაყრდნობით ნასწავლი ტექსტის თხრობა; ახალი ტექსტის წაკითხვა მთლიანი სიტყვებით, უშეცდომოთ; განვლილი მასალის გახსენება მინიშნებებზე დაყდნობიოთ
|
I.2,5,8,9,10,11
|
|
76
|
ბედნიერ არდადეგებს გისურვებთ!
|
3
|
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen