თემატურები I კლასი

                                                             ქართულის თემატური
თემის  დასახელება
სთ. რა-ბა
ჩატარების დრო
მიზანი
შედეგი
1
პირველად სკოლაში“ - გაცნობა
2

15.09
სასკოლო-სოციალურ გარემოში ჩართვა; ყურადღების მობილიზება; ინსტრუქციის მოსმენა-გაგება
I.1,2,4
2
მე სკოლაში მივდივარ

2

18.09
სასკოლო-სოციალურ გარემოში ჩართვა; ყურადღების მობილიზება; სურათის აღწერა; კლასიფიკაციის მოხდენა  და  მისი ვერბალიზაცია
I.1,2,4
3
სასკოლო, საოჯახო ნივთების, სათამაშოების კლასფიკაცია
1

19.09
სასკოლო-სოციალურ გარემოში ჩართვა; მარტივი ინფორმაციის გადმოცემა ნაცნობ თემაზე; სიტუაციურ თამაშებში ჩართვა; სივრცითი მარტივი მიმართებების დაფიქსირება
I.1,2,3,4
4
ჩვენი საკლასო ოთახი

2

20.09
სასკოლო-სოციალურ გარემოში ჩართვა; მარტივი ინფორმაციის გადმოცემა ნაცნობ თემაზე; სიტუაციურ თამაშებში ჩართვა; სივრცითი მარტივი მიმართებების დაფიქსირება
I.1,2,3,4
5
ჩვენი გაკვეთილები - ქართული ენის გაკვეთილი

1

21.09
სასკოლო-სოციალური ქცევების გაცნობიერება; სურათის აღწერა; მიზნობრივ თამაშში ჩართვა; საგაკვეთილო პროცესის დასტრუქტურება; ფონოლოგიური ცნობიერების გავარჯიშება; სივრცითი მიმართების გავარჯიშება; ყურადღების მობილიზება
I.1,2,3
6
ჩვენი გაკვეთილები - გამოყენებითი ხელოვნება

1

22.09
სასკოლო-სოცალურ ქცევების გაცნობიერება; სურათის აღწერა; მიზნობრივ თამაშში ჩართვა; საგაკვეთილო პროცესის დასტრუქტურება; ფონოლოგიური ცნობიერების გავარჯიშება; სივრცითი მიმართების გავარჯიშება;
I.1,2,3
7
ჩვენი გაკვეთილები - მათემატიკა

1

25.09
სასკოლო ქცევების გაცნობიერება; სურათის აღწერა; წაკითხულს მოსმენა, გააზრება, პასუხის გაცემა კითხვებზე; საგაკვეთილო პროცესის დასტრუქტურება; ფონოლოგიური ცნობიერების გავარჯიშება; სივრცითი მიმართების 26,09გავარჯიშება;
I.1,2,3,4
8
ჩვენი გაკვეთილები - სპორტი

1
26.09
სასკოლო ქცევის გაცნობიერება; საგაკვეთილო პროცესის დასტრუქტურება; ფონოლოგიური ცნობიერების გავარჯიშება; ყურადღების კონცენტრაცია და მეხსიერების  გავარჯიშება;
I.1,2,3,4
9
ჩვენი გაკვეთილები - ბუნება

2
27.09
სასკოლო ქცევის გაცნობიერება; სურათის აღწერა; წაკითხულს მოსმენა, გააზრება, პასუხის გაცემა კითხვებზე; ფონოლოგიური ცნობიერების გავარჯიშება; სივრცითი მიმართების გავარჯიშება; სოციალური უნარ-ჩვევების გავარჯიშება
I.1,2,3,4
10
ჩვენი გაკვეთილები - მუსიკა

1
28.09
სასკოლო ქცევის გაცნობიერება; სურათის აღწერა; წაკითხულს მოსმენა, გააზრება, პასუხის გაცემა კითხვებზე; საგაკვეთილო პროცესის დასტრუქტურება; ფონოლოგიური ცნობიერების გავარჯიშება; სივრცითი მიმართების გავარჯიშება;
I.1,2,3
11
,
3

29.09-02.10
შესასწავლი ბგერების დაფიქსირება და მეტყველებიდან მათი გამოყოფა, მიმართების დამყარება გრაფიკულ ხატთან; შესასწავლი ასოების გამოყოფა მთლიანი სიტყვიდან და თავასოს დაფიქსირება; სიტყვის მთლიანი ხატის აღქმა, მისი იდენტიფიკაცია: აკუსტიკურის ნახატთან, ნახატის - ნაბეჭდთან
I.1,2,3,4,5,6,7
12
,

3

03-04.10
შესასწავლი ბგერების დაფიქსირება და მეტყველებიდან მათი გამოყოფა, მიმართების დამყარება გრაფიკულ ხატთან; შესასწავლი ასოების გამოყოფა მთლიანი სიტყვიდან და თავასოს დაფიქსირება; სიტყვის მთლიანი ხატის აღქმა, მისი იდენტიფიკაცია: ფონოლოგიური ცნობიერების განვითარება
I.1,2,3,5,6,7
13
,

4

05-06-09.10
შესასწავლი ბგერების დაფიქსირება და მეტყველებიდან მათი გამოყოფა, მიმართების დამყარება გრაფიკულ ხატთან; შესასწავლი ასოების გამოყოფა მთლიანი სიტყვიდან და თავასოს დაფიქსირება; სიტყვის მთლიანი ხატის აღქმა, მისი იდენტიფიკაცია: ლექსიკის გამდიდრებაზე ზრუნვა
I.1,2,3,5,6,7,8
14
,

4

10-11-12.10
შესასწავლი ბგერების დაფიქსირება და მეტყველებიდან მათი გამოყოფა, მიმართების დამყარება გრაფიკულ ხატთან; შესასწავლი ასოების გამოყოფა მთლიანი სიტყვიდან და თავასოს დაფიქსირება; სიტყვის მთლიანი ხატის აღქმა, მისი იდენტიფიკაცია: კითხვის საწყისი უნარის განვითარება
I.1,2,3,45,6,7,8
15
,

4

13-16-17.10
შესასწავლი ბგერების დაფიქსირება და მეტყველებიდან მათი გამოყოფა, მიმართების დამყარება გრაფიკულ ხატთან; შესასწავლი ასოების გამოყოფა მთლიანი სიტყვიდან და თავასოს დაფიქსირება; სიტყვის მთლიანი ხატის აღქმა, მისი იდენტიფიკაცია: აკუსტიკურის ნახატთან, ნახატის - ნაბეჭდთან
I.1,2,3,45,6,7,8
16
,
5
18-19-20.10
შესასწავლი ბგერების დაფიქსირება და მეტყველებიდან მათი გამოყოფა, მიმართების დამყარება გრაფიკულ ხატთან; შესასწავლი ასოების გამოყოფა მთლიანი სიტყვიდან და თავასოს დაფიქსირება; სიტყვის მთლიანი ხატის აღქმა, მისი იდენტიფიკაცია: სიტყვის გრაფიკული ხატის გამთლიანებაზე ვარჯიში
I.1,2,3,45,6,7,8
17
,

5
23-24-25.10
შესასწავლი ბგერების დაფიქსირება და მეტყველებიდან მათი გამოყოფა, მიმართების დამყარება გრაფიკულ ხატთან; შესასწავლი ასოების გამოყოფა მთლიანი სიტყვიდან და თავასოს დაფიქსირება; სიტყვის მთლიანი ხატის აღქმა, მისი იდენტიფიკაცია: წერის მიმართების დაფიქსირება
I.1,2,3,45,6,7,8
18
,

5
26-27-30-31.10

შესასწავლი ბგერების დაფიქსირება და მეტყველებიდან მათი გამოყოფა, მიმართების დამყარება გრაფიკულ ხატთან; შესასწავლი ასოების გამოყოფა მთლიანი სიტყვიდან და თავასოს დაფიქსირება; სიტყვის მთლიანი ხატის აღქმა, მისი იდენტიფიკაცია: აკუსტიკურის ნახატთან, ნახატის - ნაბეჭდთან
I.1,2,3,45,6,7,8
19
,

5
01-02-03
.11
შესასწავლი ბგერების დაფიქსირება და მეტყველებიდან მათი გამოყოფა, მიმართების დამყარება გრაფიკულ ხატთან; შესასწავლი ასოების გამოყოფა მთლიანი სიტყვიდან და თავასოს დაფიქსირება; სიტყვის მთლიანი ხატის აღქმა, მისი იდენტიფიკაცია: წერითი მოტორიკის განვითარება
I.1,2,3,45,6,7,8
20
,

5
06-07-08.11
შესასწავლი ბგერების დაფიქსირება და მეტყველებიდან მათი გამოყოფა, მიმართების დამყარება გრაფიკულ ხატთან; შესასწავლი ასოების გამოყოფა მთლიანი სიტყვიდან და თავასოს დაფიქსირება; სიტყვის მთლიანი ხატის აღქმა, მისი იდენტიფიკაცია: ფონოლოგიური ცნობიერების განვითარება
I.1,2,3,45,6,7,8
21
,

4

09-10-13.11
შესასწავლი ბგერების დაფიქსირება და მეტყველებიდან მათი გამოყოფა, მიმართების დამყარება გრაფიკულ ხატთან; შესასწავლი ასოების გამოყოფა მთლიანი სიტყვიდან და თავასოს დაფიქსირება; სიტყვის მთლიანი ხატის აღქმა, მისი იდენტიფიკაცია: ენობრივი გამოცდილების გააქტიურება
I.1,2,3,45,6,7,8
22
,

5

14-15-16-17.11
შესასწავლი ბგერების დაფიქსირება და მეტყველებიდან მათი გამოყოფა, მიმართების დამყარება გრაფიკულ ხატთან; შესასწავლი ასოების გამოყოფა მთლიანი სიტყვიდან და თავასოს დაფიქსირება; სიტყვის მთლიანი ხატის აღქმა, მისი იდენტიფიკაცია: მიზანმიმართული სამეტყველო აქტივობის უნარის განვითარება
I.1,2,3,45,6,7,8
23
,

4

20-21-22.11
შესასწავლი ბგერების დაფიქსირება და მეტყველებიდან მათი გამოყოფა, მიმართების დამყარება გრაფიკულ ხატთან; შესასწავლი ასოების გამოყოფა მთლიანი სიტყვიდან და თავასოს დაფიქსირება; სიტყვის მთლიანი ხატის აღქმა, მისი იდენტიფიკაცია: მთელისა და ნაწილის ურთიერთმიმართების დამყარება
I.1,2,3,45,6,7,8
24
,

3

24-27.11
შესასწავლი ბგერების დაფიქსირება და მეტყველებიდან მათი გამოყოფა, მიმართების დამყარება გრაფიკულ ხატთან; შესასწავლი ასოების გამოყოფა მთლიანი სიტყვიდან და თავასოს დაფიქსირება; სიტყვის მთლიანი ხატის აღქმა, მისი იდენტიფიკაცია: კლასიფიკაციის უნარის განვითარება
I.1,2,3,45,6,7,8
25
,

3

28-29.11
შესასწავლი ბგერების დაფიქსირება და მეტყველებიდან მათი გამოყოფა, მიმართების დამყარება გრაფიკულ ხატთან; შესასწავლი ასოების გამოყოფა მთლიანი სიტყვიდან და თავასოს დაფიქსირება; სიტყვის მთლიანი ხატის აღქმა, მისი იდენტიფიკაცია: სათაურიანი და სიუჟეტიანი ტექსტების წაკითხვა
I.1,2,3,45,6,7,8
26

3

30.11-01.12
შესასწავლი ბგერების დაფიქსირება და მეტყველებიდან მათი გამოყოფა, მიმართების დამყარება გრაფიკულ ხატთან; შესასწავლი ასოების გამოყოფა მთლიანი სიტყვიდან და თავასოს დაფიქსირება; სიტყვის მთლიანი ხატის აღქმა, მისი იდენტიფიკაცია: მოსმენა და ადეკვატიური რეაგირება ინფორმაციაზე და ინსტრუქციაზე
I.1,2,3,45,6,7,8
27
,

3

04-05.12
შესასწავლი ბგერების დაფიქსირება და მეტყველებიდან მათი გამოყოფა, მიმართების დამყარება გრაფიკულ ხატთან; ილუსტრაციის დაკავშირება ტექსტის შინაარსთან; შესასწავლი ასოების გამოყოფა მთლიანი სიტყვიდან და თავასოს დაფიქსირება; სიტყვის მთლიანი ხატის აღქმა, მისი იდენტიფიკაცია:
I.1,2,3,45,6,7,8
28
ბავშვის სათვალე

2

06-07.12
მარტივი დიალოგის ტიპის ტექსტის წაკითხვა ინდივდუალურად და წყვილებში; ტექსტის შინაარსის გაგება; კონკრეტულ თემასთან დაკავშირებით სამეტყველო აქტივობის ჩართვა; მარცვლებითა და ნახატით სიტყვის დასახელება; მარტივი საინფორმაციო ტექსტის გაგება; ასოს გამოწერა ბადეში
I.1,4,5,6,9,11
29
ვაშა, ჩვენ კითხვა ვიცით
3


08-11-12.12
მარტივი ტექსტის წაკითხვა; ტექსტის შინაარსის გაგება; მარტივ საინფორმაციო ტექსტში მოცემული ინფორმაციის გაგება ხმოვან-თანხმოვნის გარჩევა/გამჯვნა ტექსტის სათაურის და ძირითადი ტექსტის გარჩევა
I.1,5,6,7,9
30
ნუცას სკოლა

2
13-14.12
მარტივი ტექსტის წაკითხვა; ტექსტის შინაარსის გაგება; საინფორმაციო ტექსტის გაგება; ასოს, სიტყვის, წინადადების გამოწერა ბადეში
I.1,5,7,9
31
კატო ავად გახდა

3

15-18.12
მარტივი ტექსტის წაკითხვა; ტექსტის შინაარსის გაგება; ტექსტის დაკავშირება ილუსტრაციებთან და მათი დეტალური აღწერა
I.1,2,3,5,7,9
32
სოფელში
3

19-20-21.12
მარტივი ლექსის წაკითხვა; ლექსის ლექსიკური დამუშავება; პერსონაჟის დახასიათებისა და შეფასების საწყისი ელემენტის გამოკვეთა; პერსონაჟის დასახასიათებლად სამეტყველო აქტივობაში ადეკვატური ჩართვა
I.1,3,5,6,7,8,9
33
ზამთარი
4
22-25-26.12
მარტივი საბავშვო მოთხრობის წაკითხვა ინდივიდუალურად/ დიალოგში; შინაარსის გაგება და ყველა ლექსიკური ერთეულის მნიშვნელობის აღქმა; ტექსტის შინაარსობრივი დამუშავება
I.1,2,3,5,6,7,8,9
34
რა ვიცით?
3

27-28-29.12


35
სკოლისაკენ ჰერი, ჰერი!
4


მარტივი საბავშვო ლექსის წაკითხვა; ტექსტის შინაარსის გაგება; ტექსტის უცნობი/რთული ლექსიკური ერთეულების დამუშავება/გაგება; აზროვნების გააქტიურების მიზნით სიტყვების ერთგვარი კლასიფიცირება
I.1,2,3,5,6,7,9
36
არდადეგები დამთავრდა

3


მარტივი ტექსტის წაკითხვა; ტექსტის შინაარსის გაგება; აზროვნების გააქტიურება კოგნიტური სავარჯიშოების მეშვეობით; ასოს, სიტყვის, წინადადების გამოწერა ბადეში
I.1,4,5,7,9
37
ნინოს ნაამბობი

2


მარტივი ტექსტის წაკითხვა და შინაარსის გაგება; ტექსტის შინაარსთან საკუთარი გამოცდილების დაკავშირება; სამეტყველო აქტივობაში ჩართვა; აზროვნების გააქტიურება ენობრივი სავარჯიშოების მეშვეობით
I.1,2,3,5,6,7,8
38
რა ჰქვია კვირის დღეებს?

3

მარტივი ტექსტის წაკითხვა და გაგება; კვირის დღეების სახელწოდებებს დამახსოვრება; აზროვნების გააქტიურება ლექსიკურ-კოგნიტური სავარჯიშოების მეშვეობით;
I.1,4,5,7,9
39
სახალისო ლექსები
3

მცირე ზომის ლექსების წაკითხვა; სათაურდან გამომდინარე ტექსტების შინაარსის გაგება და განწყობის დაფიქსირება; სამეტყველო აქტივობაში ადეკვატური ჩართვა და მართლმეტყველების ნორმების დაცვა
I.1,2,5,6,7
40
ხეების დავა

3

მარტივი საბავშვო მოთხრობის წაკითხვა; ტექსტის ლექსიკური დამუშავება; ტექსტის შინაარსობრივი დამუშავება; საინფორმაციო ტექსტში მოცემული ინფორმაციის გაგება/ დამახსოვრება; წინადადებაზე მუშაობა
I.1,5,6,7,9
41
მოგზაური

2

მარტივი საბავშვო მოთხრობის წაკითხვა და შინაარსის გაგება; ტექსტის დეტალურ-შინაარსობრივი დამუშავება; გააქტიურება კოგნიტური სავარჯიშოების მეშვეობით; ასოს, სიტყვის, წინადადების გამოწერა ბადეში
I.1,5,6,7,9
42
ალექსი და აქლემი

2

მარტივი ტექსტის წაკითხვა ინდივიდუალურად; წაკითხვა გაგრძელებით; მასწავლების მიერ მითითებული ადგილის წაკითხვა; გამოცანის გარჩევა ძირითადი ტექსტისგან და მისი პასუხის დამოუკიდებლად ჩაწერა რვეულში.
I.4,5,7,8,9
43
სოსოს ქუდი

3

მარტივი ტექსტის წაკითხვა ინდივიდუალურად, სწორი ინტონაციით, წაკითხვა გაგრძელებით; ილუსტრაციის დაკავშირება ტექსტის შესატყვის ეპიზოდთან; ნაბეჭდ ტექსტში შეცდომების პოვნა; ხმოვნების და თანხმოვნებს გარჩევა სიტყვაში
I.1,2,4,5,6,7,9
44
დილა ჩვენს ეზოში

3

მარტივი ტექსტის წაკითხვა ინდივიდუალურად, სწორი ინტონაციით, წაკითხვა გაგრძელებით; წაკითხვა წყვილებში და დიალოგის სახით; წინადადების საზღვრების დადგენა
I.1,2,4,5,6,7,8,9, 11
45
თებერვალო, თებერვალო

4


ლექსის წაკითხვა ინდივიდუალურად და ჯგუფთან ერთად; კითხვებზე სწორი პასუხის გაცემა; წინადადების საზღვრების დადგენა და წერტილით გამოყოფა
I.1,2,4,5,6,7,9,10
46
ენძელა

3


სწორი ინტონაციით წაკითხვა; კითხვებზე სწორი პასუხის გაცემა; მცირე ზომის ლექსის ზეპირად წარმოთქმა სათანადო ინტონაციით
I.2,4,5,6,7,9,10
47
ყველაზე ლამაზი დედიკო
4


ტექსტის წაკითხვა მთლიანი სიტყვებით, პაუზებით, სათანადო ინტონაციით, გაგრძელება მითითებული ადგილიდან; სურათის აღწერა სათანადო ლექსიკის გამოყენებვით; ტექსტის გაგება და გადმოცემული ამბის შეფასება
I.1,2,4,5,6,7,8,9
48
წითელი და მწვანე

4


მარტივი ინსტრუქციის ადექვატურად გაგება და შესრულება; მარტივი ტექსტის წაკითხვა სწორი ინტონაციით, როლებში; კონტექსტის მიხედვით სწორი ილუსტრაციის შერჩევა
I.1,2,4,5,7,9
49
დედის დღე

3

ხმამაღლა, მთლიანი სიტყვებით წაკითხვა; ტექსტის მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა; ნახატების მიხედვით ამბის თხრობა
I.2,3,4,7,9
50
აბა, გამოიცანი

4


მარტივი მცირე ზომის მოთხრობის წაკითხვა მთლიანი სიტყვებით, გაგრძელებით კითხვა; მოცემული მარცვლებით სიტყვების შედგენა
I.2,4,5,6,7,8
51
თხუპნია

3


ლექსის ამოცნობა; საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა; მოცემული მარცვლებით სიტყვების შედგენა-ამოკითხვა; ნასწავლი მასალის მიხედვით ახალი ამოცანის გადაჭრა.
I.3,4,5,6,7,8,9
52
მეგობრობა

3


ტექსტის წაკითხვა ხმამაღლა, მთლიანი სიტყვებით, სწორი ინტონაციით, გაგრძელებით წაკითხვა; ტექსტის შინაარსზე კითხვებზე პასუხის გაცემა, საკუთარ გამოცდილებაზე საუბარი
I.2,4,5,6,7,8,9,11
53
კომბლე
4


ზღაპრის დასაწყისისა და დასასრულის ამოცნობა; წაკითხვა როლებში, სხვისი დაწყებული კითხვის გაგრძელება; ილუსტრაციის დაკავშირება ზღაპრის კონკრეტულ ეპიზოდთან
I.1,4,5,8,9
54
ერთი დევი ყოფილა

3


ლექსის ფორმის ნაწარმოების ამოცნობა; ლექსის სწორი ინტონაციით წაკითხვა, ზეპირად წარმოთქმა; ზღაპრის ფორმის ნაწარმოების გარჩევა-ამოცნობა; მარტივი სახალისო ტექსტის გაგება
I.2,3,4,,5,8
55
მატა და ვაგუ

3


მარტივი საბავშვო მოთხრობის წაკითხვა და შინაარსის გაგება; მოთხრობის დასმული საკითხის აღქმა და გაზოგადება; მარტივი წინადადების ნიმუშიდან გადაწერა
I.1,2,3,4,5,6,7,9
56
თხა და გიგო

3


მარტივი საბავშვო მოთხრობის წაკითხვა და გაგება; ტექსტის შინაარსობრივი დამუშავება; მარტივი საინფორმაციო ტექსტის გაგება
I.1,2,3,4,5,6,7,8,9
57
ბიჭო, ვისი ხარ მალხაზი
3

საბავშვო ლექსის წაკითხვა, გაგება, ზეპირად დასწავლა; ადრე შეძენილი ცოდნის გახსენება და გამოხატვა; ნაწერის თვითშეფასება და შეცდომების გასწორება
I.3,4,5,6,7,9
58
ცრუ

3

მარტივი საბავშვო მოთხრობის წაკითხვა და შინაარსის გაგება; ტექსტის ლექსიკური და იდეური დამუშავება; კოგნიტურ-შემეცნებითი სავარჯიშოს შესრულება
I.1,2,3,4,5,6,7,8,9
59
დაჩის ნავი

3

დამოუკიდებლად წაიკითხოს და სათანადოთ აღიქვას წაკითხულის შინაარსი; გამოამჟღავნოს წიგნთან მუშაობის საწყისი ჩვევები; ამოიცნოს ტექსტში მარტივი ენობრივი ერთეულები
I.5,6,7,9, 10
60
მკვეხარა

3

მარტივი საბავშვო ლექსის წაკითხვა და ზეპირად დასწავლა; ლექსის შინაარსობრივ-ლექსიკური დამუშავება; კითხვაში გავარჯისება; სიტყვებისა და წინადადებათა რიგის თანმიმდევრობით ჩაწერა
I.3,4,5,6,7,9
61
ბაქია ბატკანი
3

მარტივი საბავშვო მოთხრობის წაკითხვა და შინაარსის გაგება; პერსონაჟის შეფასება და თავისი დამოკიდებულების გამოხატვა
I.1,2,3,4,5,6,7,9, 10
62
ჟაკო

3

მარტივი საბავშვო მოთხრობის წაკითხვა და შინაარსის გაგება; სასაუბრო აქტივობაში ჩართვა; ლექსიკური სავარჯიშოს შესრულება
I.1,2,3,4,5,6,7,9, 10
63
ღრუბელი

3

მარტივი საბავშვო ლექსის წაკითხვა და ზეპირად დასწავლა; კითხვაში გავარჯიშება; წერითი სამუშაოს შესრულება; ნაწერის თვითშეფასება და შეცდომების გასწორება
I.1,3,4,5,6,7,9
64
ეშმაკუნა იხვი
3

საბავშვო ლექსის წაკითხვა და ტექსტის შინაარსობრივი დამუშავება; აზროვნების გასააქტიურებლად კოგნიტური სავარჯიშოს შესრულება
I.3,4,5,6,7,9
65
ფაიფურის თოჯინა

3

მარტივი საბავშვო მოთხრობის წაკითხვა და მისი შინაარსობრივი დამუშავება; პერსონაჟის შეფასება და თავისი დამოკიდებულების გამოხატვა
I.1,2,3,4,5,6,7,9
66
ხატვის გაკვეთილზე

2


პერსონაჟის შეფასება და თავისი დამოკიდებულების გამოხატვა; საკითხის მოგვარების შესახებ გარკვეული პოზიციის ჩამოყალიბება ჯგუფური მუშაობის შედეგად
I.1,2,3,4,5,6,7,8,9
67
სიტყვის ძალა

1


მარტივი საბავშვო მოთხრობის წაკითხვა და  გაგება; სამეტყველო ეტიკეტის ენობრივი ფორმულების დასწავლა; წინადადების შედგენა გამართვაზე მუშაობა
I.1,2,3,4,5,6,7,8,
9,10
68
უშიშარი კაპიტანი

2


ტექსტის მცირე ილუსტრაციის აღწერა; ილუსტრაციის მიმართების დამყარება სათაურთან; ტექსტის შინაარსის შესატყვისად საკუთარი სურვილებისა და ემოციების გადმოცემა
I.1,2,4,5,6,7,8,9, 10
69
მატარებელი

1


მიმართების დამყარება საგნებისა და მოქმედების აღმნიშვნელ სიტყვებს შორის; მასწავლებლის მიერ მითითებული ადგილების პოვნა და წაკითხვა
I.5,6,7,8,9,10
70
ამწეები

1


ნაბეჭდი ტექსტის სწორად წაკითხვა და გადაწერა; სააზროვნო ოპერაციის შესრულება ზედმეტის გამორიცხვის მეთოდით-ნახატის გამორიცხვა ლექსისგან, მოთხრობისგან, ზღაპრისგან
I.3,4,5,6,9,11
71
ოთხი სურვილი - ზამთარი

3


ნაწერში დაშვებული შეცდომების გასწორება; ჯგუფურ აქტივობაში ჩართვა და შესატვისი სამეტყველო როლის შერჩევა; პერსონაჟის დახასიათება
I.1,2,4,5,8,9
72
წელიწადი

2


საკუთარი ნაწერის შესწორება; ნასწავლი ტექსტების მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა (მომეწონა - არ მომეწონა); გამოცანის გარჩევა ლექსისგან, მისი ამოხსნა
I.2,4,5,7,8,9,10
73
მზე შინა და მზე გარეთა
3


ლექსის გარჩევა მოთხრობისგან; მცირე ზომის ლექსის დაზეპირება; ნახატების მიხედვით მცირე ზომის ამბის შედგენა; წერაში დაშვებული შეცდომების გასწორება
I.2,4,5,9,11
74
იაკობის სტუმარი

1


ლექსის ზეპირად წარმოთქმა; ნასწავლ ტექსტთან დაკავშირებით კითხვებზე პასუხის გაცემა; საკუთარი ნაწერის გასწორება; სხვისი დაწყებული კითხვის გაგრძელება
I.2,4,5,8,9
75
იაკობ გოგებაშვილი და მისი მოთხრობები

3


მინიშნებებზე დაყრდნობით ნასწავლი ტექსტის თხრობა; ახალი ტექსტის წაკითხვა მთლიანი სიტყვებით, უშეცდომოთ; განვლილი მასალის გახსენება მინიშნებებზე დაყდნობიოთ
I.2,5,8,9,10,11
76
ბედნიერ არდადეგებს გისურვებთ!
3



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen